• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
کل اخبار 980اخبار امروز : 4
7
بیانیه اتاق اصناف تهران در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

دنیا به مظلومیت ملت ایران اعتراف می‌کند

  • کد خبر : 2451
  • 04 ژانویه 2024 - 15:05
دنیا به مظلومیت ملت ایران اعتراف می‌کند
در پی بروز فاجعه تروریستی 13 دی‌ماه کرمان، اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و بر ضرورت مجازات آمران و عاملان این جنایت تأکید کرد.

در پی بروز فاجعه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان، اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و بر ضرورت مجازات آمران و عاملان این جنایت تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق اصناف تهران در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ وَ حَسُنَ أُولَئِکَ رَفِیقًا

تندباد حوادث و هجمه غمبار سوگ بار دیگر ایران عزیز را به آغوش کشیده و جمع کثیری از نیکوترین و شریف‌ترین فرزندانش را در جنایتی هولناک و اسفبار از دست داد. فاجعه خونین ۱۳ دی‌ماه کرمان، آن هم در مسیر مزار سردار دل‌ها، شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی و در سالروز شهادتش، حکایت از ادامه مسیر حاج قاسم و حاج قاسم‌ها و تأکید چندین باره بر ایستادگی و مقاومت جانانه در بلندای تاریخ و پهنای جغرافیای ایران دارد.

بی گمان این نوبت که بار دیگر دست پلید و پلشت استکبار جهانی از آستین اذناب حقیر و ایادی تروریست آن در منطقه بیرون آمده، جهان به مظلومیت ملت شریف و شهیدپرور ایران اعتراف کرد. دیر زمانی است که این مُلک و میهن صورت به خون می‌شوید و دم به دم داغدار عزیزانش است. اما ایران اسلامی با مظلومیت مقتدرانه به دنیا ثابت کرده است که دشمنانی وقیح، خونخوار و تروریست دارد. لذا آحاد مردم عزیز ایران اسلامی خواستار شناسایی، رسوایی، تعقیب و مجازات کلیه آمران و عاملان این جنایت هولناک است.

اتاق اصناف تهران به نمایندگی از قاطبه آحاد فعالان صنفی شهادت مظلومانه زائران سردار عشق را به کرمان مظلوم، پیشگاه حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت غیور ایران اسلامی و خانواده‌ها و منسوبین شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

همچنین برای یکایک مجروحین و مصدومین این حادثه تروریستی آرزوی شفای عاجل و صحت و عافیت کامل از درگاه حضرت ربوبی دارد؛ نیز این اتاق آمادگی خود را به منظور هرگونه همراهی، همیاری و کمک به آسیب‌دیدگان اعلام داشته و خود را چون دیگر آحاد ملت شریف ایران سوگوار این عزیزان می‌داند. و در همراهی با تمامی ستم‌دیدگان تاریخ می‌خواند: «اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ، وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا وَقِلَّهَ عَدَدِنا وَشِدّهَ الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلى ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ، تُعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ وَسُلْطانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَرَحْمَهٍ مِنْکَ تَجَلِّلُناها وَعافِیَهٍ مِنْکَ تُلْبِسُناها بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ»

 

حمیدرضا رستگار رئیس

اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران»

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=2451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.