• امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
کل اخبار 947اخبار امروز : 4
5
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران:

حال خوش مردم با مراعات گل‎فروشان/ فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی از دلایل افزایش قیمت گل هستند

  • کد خبر : 2426
  • 02 ژانویه 2024 - 15:11
حال خوش مردم با مراعات گل‎فروشان/ فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی از دلایل افزایش قیمت گل هستند
اکبر شاهرخی، رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران عنوان کرد که با توجه به بالا رفتن تمایل مردم به خرید گل همزمان با روز مادر از تمامی اعضای اتحادیه خواسته شده است تا در این روز قیمت‌های خود را بالا نبرند.  هدف این است که در این مناسبت، گل‌ها با نرخ‌های مقبول و دسترس برای عموم مردم عرضه شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران اظهار داشت که هیچ کمبودی در عرضه گل و گیاه وجود ندارد. وی افزود که علی‌رغم این، قیمت‌ها در محل تولید افزایش پیدا کرده است و فروشندگان گل، طی روزهای اخیر، مجبور به خرید گل با قیمت‌های بالاتری بوده‌اند.

وی افزود: وقتی مناسبت خاصی مانند روز مادر در پیش باشد معمولا برخی افراد گل‌های‎شان را احتکار می‌کنند تا با قیمت‌های بالاتری بفروشند و همین باعث افزایش قیمت می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران اضافه کرد: البته بازرسان اصناف و تعزیرات در حال رصد بازار هستند و ما نیز در اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در صدد این هستیم که برای روز مادر گل با قیمت مناسب عرضه شود و حق شهروندان ضایع نشود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت گل، فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی هستند زیرا آنها با هر قیمتی گل خریداری می‌کنند و چون مشتری خود را دارند با هر قیمتی نیز آن را عرضه می‌کنند.

وی عنوان کرد: روز مادر یک روز به خصوصی برای گلفروشی‌ها بوده و تقاضا و فروش زیاد است و بازار نیز تابع عرضه و تقاضاست. به همین دلیل به اعضای اتحادیه خود اعلام کردیم که به خاطر یک روز مشتری‌های خود را از دست ندهند و افزایش قیمت نداشته باشند و مراعات حال مردم را کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در پایان گفت: بازار گل در طول سال در رکود بوده و تقاضا بسیار کم است؛ زیرا گل اولویت خرید مردم نیست و تا مجبور نشوند اقدام به خرید آن نمی‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=2426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.