• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 8

اطلاعیه ها

12
رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران مطرح کرد:

امضای تفاهم نامه با اداره مالیات در راستای مشکلات مالیاتی پارچه فروشان/ افزایش رویکرد آموزشی اتحادیه های صنفی یک ضرورت است

  • کد خبر : 1656
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
امضای تفاهم نامه با اداره مالیات در راستای مشکلات مالیاتی پارچه فروشان/ افزایش رویکرد آموزشی اتحادیه های صنفی یک ضرورت است
مجتبی جعفری، رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران گفت: یکی از اقدامات انجام شده از سوی اتحادیه پارچه فروشان، امضای تفاهم نامه با اداره مالیات جنوب و مراکز در جهت پیگیری تسریع مشکلات اعضا بوده است.

رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه اصناف گفت: اصناف، افسران جنگ اقتصادی هستند. آموزش اصناف در حوزه های فناوری، مالیات، بازاریابی و فروش اهمیت دارد که باید از طریق اتحادیه ها پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: اتحادیه ها باید رویکرد آموزشی داشته باشند تا سطح اطلاعاتی و به روز بودن اعضا افزایش یابد. طرح های بیمه ای، بیمه آتش سوزی، بیمه تکمیلی و … باید توسط اتحادیه ها پیگیری شود که خوشبختانه اتحادیه ها در این زمینه پیشرو هستند.

باید نظرات اتحادیه ها و اتاق اصناف دریافت شود

رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران تشریح کرد: بحث دیگر، پیشنهاد به سازمان های قانون گذار از جمله دولت و مجلس به جهت استفاده از کارشناسان در جهت پیشبرد اقتصادی، قانون گذاری و برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

وی ادامه داد: در این زمینه کارشناسان حرفه ای که همگام با مردم هستند، نداریم. مجلس و دولت قبل از تصویب لایحه ای، باید با اتحادیه ها و اتاق اصناف مشکلات را مطرح و نظرات آنها را دریافت کنند.

جعفری گفت: یکی از مسایلی که اتحادیه پارچه فروشان انجام داده، امضای تفاهم نامه با اداره مالیات جنوب و مراکز در جهت پیگیری تسریع مشکلات اعضا بوده است.

توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: اصناف تاثیرگذارترین نیروی مردمی در مقوله اقتصاد مقاومتی هستند که باید به مشکلات آنها توجه ویژه ای شود.

به گفته وی، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اتحادیه، مشکل در دریافت تسهیلات است که اتحادیه پارچه فروشان سعی کرده گام های موثری در این راستا انجام بده است.

مشکلی برای تامین نیازهای بازار نداریم

رئیس اتحادیه صنف پارچه فروشان تهران با بیان اینکه در بخش تامین نیازهای داخلی به دلیل افزایش کیفیت تولیدات داخلی، مشکلی برای تامین نیازهای بازار نداریم، گفت: هرچند نوسانات قیمت دلار مشکلات زیادی را در بخش تامین مواد اولیه برای تولید پارچه ایجاد می کند؛ اما در بخش تامین نیازهای داخلی به دلیل افزایش کیفیت تولیدات داخلی، مشکلی برای تامین نیازهای بازار نداریم.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1656
  • نویسنده : راستین
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری اتاق اصناف تهران
  • 239 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.