• امروز : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 9 September - 2024
کل اخبار 1169اخبار امروز : 0
13
با حضور حمیدرضا رستگار در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار شد؛

دیدار رئیس اتاق اصناف تهران با رئیس مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی

  • کد خبر : 1641
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
دیدار رئیس اتاق اصناف تهران با رئیس مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی
«حمیدرضا رستگار» رئیس اتاق اصنف تهران، بعدازظهر دوشنبه، بیست و نهم آبان، با حضور در مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی، با «کاظم موسوی بجنوردی»، رئیس این مرکز دیدار کرد.

در این جلسه که از مرکز دائرالمعارف بزرگ اسلامی؛ احمد مسجد جامعی، قائم مقام، علی موسوی بجنوردی، معاون اجرایی و محسن موسوی بجنوردی، مدیر انتشارات و از اتاق اصناف تهران؛ دبیر اجرایی، مدیر روابط عمومی و مشاور طرح و برنامه اتاق اصناف تهران حضور داشتند، درباره فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه تاریخ و فرهنگ اصناف و پیشه ها با تمرکز دانشنامه نگارانه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در این نشست صمیمانه مقرر شد تا کارگروهی مرکب از نمایندگان مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی و اتاق اصناف تهران درخصوص تدوین دانشنامه اصناف و اقدامات اقماری مرتبط با این موضوع، تشکیل و پس از تعیین ابعاد فعالیت در این حوزه اقدامات اجرایی و عملیاتی به انجام برسد.

همچنین در دیدار صمیمانه رستگار و موسوی بجنوردی پیرامون ابعاد فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و سیاسی اصناف گفت‌وگوهایی صورت گرفت و بر ضرورت حفظ و پاسداشت این ابعاد به عنوان میراث معنوی و فرهنگی کشور تأکید شد.

در پایان این نشست بر ضرورت همکاری‌های فی‌مابین اتاق اصناف تهران و مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی در حوزه‌های گوناگون تأکید شده و راهبردهایی به منظور تحقق این هدف ارائه شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.