• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل اخبار 1235اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد بازار طلا بدون التهاب و آرام است/ علت افزایش قیمت طلا و سکه اعلام شد برنامه‌ریزی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی برای بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری کاهش چشمگیر تقاضا برای خرید نوشت افزار/ ما فعالان حوزه نوشت افزار شرایط سختی را سپری می‌کنیم واکنش بازار به واردات خودرو با کاهش قیمت تولید داخلی همراه خواهد بود/ خودروسازان قیمت و حجم عرضه خودرو به بازار را تعیین می‎کنند حذف ارز نیمایی بازار کاغذ را بهم ریخت/ گران‌فروشی موجودی انبارها

18
با هدف تکریم مقام شامخ شهدا و ایثارگران انجام گرفت؛

دیدار رئیس اتاق اصناف تهران با خانواده شهید نظری

  • کد خبر : 1487
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
دیدار رئیس اتاق اصناف تهران با خانواده شهید نظری
شامگاه چهارشنبه 17 آبان‌ماه 1402 حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران با حضور در منزل خانواده شهید مرتضی نظری به دیدار والدین این شهید رفت.

در این دیدار که نعمت کاکاوند رئیس سازمان بسیج اصناف تهران نیز رستگار را همراهی می‌کرد، بر ضرورت توجه و اهتمام نسبت به خانواده شهدا ـ به ویژه شهدای اصناف ـ تأکید شد. رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خانواده شهید نظری بر دین جامعه نسبت به شهدا و خانواده آن‌ها تأکید کرده و گفت: آرامش و امنیت حاضر در کشور ایران در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، مرهون و مدیون اقدامات و دلاوری‌های شهدای گرانقدر و ایثارگر است.

وی همچنین زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره شهدا را متضمن بهبود و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه دانسته و افزود: یقینا هرچه شناخت جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت و جان بر کفی شهدا و خانواده آنان بیشتر شود، ارتقاء و توسعه فرهنگ عمومی ـ اسلامی را در پی دارد.

رئیس اتاق اصناف تهران دیدار دوره‌ای از خانواده شهدا را یکی از برنامه‌های اصلی اتاق اصناف تهران عنوان کرده و گفت: با همکاری و برنامه‌ریزی فرماندهی بسیج اصناف تهران، دیدارهای دوره‌ای با خانواده شهدا را در زمره برنامه‌های اصلی اتاق اصناف تهران قرار داده‌ایم و بنا داریم این دیدارها را ادامه دهیم.

گفتنی است این دیدار در راستای آیین کنگره شهدای استان تهران و با برنامه‌ریزی و هماهنگی بسیج اصناف تهران انجام گرفت. همچنین مقرر است دیدارهایی از این دست تداوم داشته باشد و در قالب یکی از اقدامات همیشگی اتاق منظور شود.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1487
  • نویسنده : علیرضا صدقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری اتاق اصناف تهران
  • 256 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.