• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
کل اخبار 980اخبار امروز : 4
13
بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه؛

رژیم اشغالگر قدس؛ آبروی انسان و انسانیت را به تاراج گذاشت

  • کد خبر : 1194
  • 18 اکتبر 2023 - 12:31
رژیم اشغالگر قدس؛ آبروی انسان و انسانیت را به تاراج گذاشت
به دنبال جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد؛ حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه ای این جنایت غیرانسانی را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا وَقِلَّهَ عَدَدِنا وَشِدّهَ الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلى ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ وَسُلْطانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَرَحْمَهٍ مِنْکَ تَجَلِّلُناها وَعافِیَهٍ مِنْکَ تُلْبِسُناها بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

خدایا ما به تو شکایت کنیم از نبودن پیامبرمان که درودهاى تو بر او و آلش باد و از غیبت مولایمان و از بسیارى دشمنان و کمى افرادمان و از سختى آشوب ها و از کمک دادن اوضاع زمانه به زیان ما پس درود فرست بر محمد و آلش و کمک ده ما را بر این اوضاع به گشایش فورى از طرف خود و برطرف کردن رنج وناراحتى و یارى با عزت و ظاهر ساختن سلطنت حقه و رحمتى از جانب تو که ما را فراگیرد و تندرستى از طرف تو که ما را بپوشاند به رحمتت اى مهربان‌ترین مهربانان»

در بخش دیگری از بیانیه مذکور تاکید شده است:

بار دیگر دست ظلم و بیداد از آستین پست‌ترین انسان‌نماها بیرون آمد و رژیم سفاک، کودک‌کش و نامشروع اشغالگر قدس نه‌تنها به کودکان، بلکه به بیمارانِ ناتوان نیز رحم نکرد و با بمباران بیمارستان المعمدانی آبروی انسان و انسانیت را به تاراج گذاشت.

در این بیانیه با حمایت همه جانبه از صاحبان اصلی فلسطین عنوان شده:

این جنایت در طول تاریخ بشریت کم‌سابقه و بلکه بی‌سابقه است و سندی آشکار بر مظلومیت و حقانیت مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان محسوب می‌شود. امروز هر انسان منصفی در گوشه گوشه عالم ناله مظلومیت مردم فلسطین را شنیده و جنایتکار بودن رژیم اشغالگر قدس مهر تأیید می‌زند. اتاق اصناف تهران به نمایندگی از کلیه اصناف، کسبه و بازاریان تهران ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم قهرمان غزه در شهادت جمع کثیری از آن‌ها، بر حمایت همه جانبه از صاحبان اصلی فلسطین و مسلمانان این چشم و چراغ جهان اسلام تأکید می‌کند.

در پایان بیانیه رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرده است:

تردیدی نیست که به وعده قرآن کریم پیروزی از آن مردم فلسطین و مسلمانان است. آن‌جا که فرمود: « کَم مِّن فِئَهٍ قَلِیلَهٍ غَلَبَتْ فِئَهً کَثِیرَهً بِإذْنِ اللَّه وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرینَ»

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.