• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

19
با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران در معیت وزیر صمت؛

نمایشگاه های صنعت نساجی، کیف، کفش، چرم و پوشاک افتتاح شد/ رونمایی از ۲ سند راهبردی برای «چرم و کفش» و «نساجی و پوشاک»

  • کد خبر : 1147
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
نمایشگاه های صنعت نساجی، کیف، کفش، چرم و پوشاک افتتاح شد/ رونمایی از ۲ سند راهبردی برای «چرم و کفش» و «نساجی و پوشاک»
نمایشگاه های صنعت نساجی، کیف، کفش، چرم و پوشاک( امپکس 1402) با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا رستگار رئیس، احمد ابوالحسنی و محمدرضا فرجی نواب رئیس و اسماعیل کاظمی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران و برخی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس روز یکشنبه ۲۳ مهر 1402 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

نمایشگاه های صنعت نساجی، کیف، کفش، چرم و پوشاک( امپکس ۱۴۰۲) با حضور عباس علی ‎آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا رستگار رئیس، احمد ابوالحسنی و محمدرضا فرجی نواب رئیس و اسماعیل کاظمی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران و مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

در این مراسم همچنین محمدمهدی برادران معاون وزیر صمت، ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از روسای اتحادیه های صنفی مرتبط از جمله رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، موسوی رئیس اتحادیه سراجان تهران، امیدرضا شیرازی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و تعدادی از روسای دیگر اتحادیه های صنفی حضور داشتند.

در جریان این مراسم، وزیر صمت از برنامه راهبردی صنایع چرم و کفش ایران و برنامه راهبردی صنایع نساجی پوشاک ایران رونمایی کرد.

نمایشگاه پوشاک با حضور ۸۴ شرکت تولیدی

یازدهمین نمایشگاه پوشاک ایران، برای نخستین بار به صورت بین المللی با حضور و مشارکت ده ها شرکت طراحی و تولیدی برپا شده است. در این نمایشگاه ۸۴ شرکت کننده تولیدی حضور خواهند داشت.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه با برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح‌ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح‌ها و مدل‌های طراحی و تولید پوشاک آشنا می شوند.

ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.

نمایشگاه کیف و کفش چرم با ۱۶۰ شرکت تولیدی

صنعتگران و تولیدکنندگان کفش،کیف، چرم و صنایع وابسته از استان‌های مختلف کشورمان و دیگر کشورهای جهان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته گردهم آمدند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی در حال برگزاری است. در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی، شرکت ها و تولیدکنندگان برخی کشورها از جمله کشورهای ایتالیا، ترکیه، هند و چین حضور و مشارکت دارند و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می‌گذارند.

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته که در سالن‌های سالن ۴۰ ، ۴۱ ، ۴۴A و ۴۴B  و فضای باز محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده است بیش از ۱۶۰ شرکت حضور دارند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته در فضائی با مساحت حدود ۱۵هزار متر مربع است در حاشیه این نمایشگاه نشست ها و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، متخصصین و صاحبان صنایع چرمی کشور برگزار می شود.

گفتنی است  نمایشگاه  مذکور با حضور تولیدکنندگان و فعالان صنایع مرتبط با هدف افزایش تعاملات بین‌المللی، توسعه صادرات، نوآوری و شکوفایی توانمندی‌های داخلی از ۲۳ تا ۲۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1147
  • نویسنده : مولائی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری اتاق اصناف تهران
  • 329 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.