• امروز : سه شنبه, ۱۹ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 8 April - 2025
کل اخبار 1742اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

وحدت مشکلات در همه صنوف/ در زبان از کمک به تولید کننده می گوییم و در عمل آن ها را تحت فشار قرار می دهیم رنگ هم کالای لوکس و زینتی شد/ بیش از ۶۰ درصد خانواده ها نظافت را جایگزین رنگ کرده اند هرجا فشارِ نرخ دستوری باشد فساد ایجاد می شود/ در حال حاضر هیچ ارگان تصمیم گیرنده ای نداریم/ نان سنگک را آزاد کنید افزایش بی سابقه و بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت طلا و سکه در سالی که گذشت/ آسیب های جبران ناپذیر در صورت ادامه شرایط فراز و فرودهای اتحادیه، تلاش یک صنف بزرگ و امید به سالی بهتر برای چاپخانه داران پایتخت روغن همچنان مشکل اصلی شیرینی فروشی های پایتخت/ اتحادیه قیمت ها را در شب عید ثابت نگه داشته تلاش تمام قدِ اتحادیه برای خالی نماندن سفره های شهروندان از فرآورده های گوشتی/ این محصولات را از فروشگاه های پروتئینی تهیه کنید باتلاق رکود در بازار موتورسیکلت و دوچرخه/ نیازمند توجه جدی مسئولان هستیم بانک‌ها؛ گرداننده اصلی لوازم‌خانگی اقساطی/ برای تحقق شعار سال قوانین باید تسهیل شود تامین مواد غذایی کافی اما گران!/ باید از صادرات حبوبات جلوگیری شود الزام بر رفع موانع تولید به منظور رشد سرمایه‌گذاری‌ها کارگران فنی کفش دوز در آستانه مهاجرت/ لزوم حمایت از اتحادیه صنفی کارگری

17
سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران:

واردات ناوگان تنها راه نجات حمل و نقل مسافربری/ فقط یک درصد تولید ناوگان حمل و نقل عمومی در ۱۴ سال اخیر داشتیم!

  • کد خبر : 1032
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
واردات ناوگان تنها راه نجات حمل و نقل مسافربری/  فقط یک درصد تولید ناوگان حمل و نقل عمومی در ۱۴ سال اخیر داشتیم!
رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران گفت: تنها راه نجات حمل و نقل مسافربری، آن هم به شیوه درست و تولید به اندازه نیاز حمل و نقل است.

سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران در بیان چالش‌های صنف مسافربری توضیح داد: نوسانات نرخ ارز، تورم، فقدان لوازم یدکی به سبب تحریم‌ها، بدحسابی و خلف وعده کارفرمایان، فشار اداره مالیات و بیمه تأمین اجتماعی (که پا روی گلوی صنف گذاشته است)، کمبود خودرو، عدم واردات اتوبوس، مینی بوس و ون از چالش‌های این صنف است.

وی افزود: ما متولی حمل و نقل عمومی هستیم و حدود ۱۴ سال است که تولید ناوگان حمل و نقل عمومی حدود یک درصد و واردات آن به‌صورت تکی بوده است.

میرمهدی ادامه داد: تا وقتی که وضعیت تحریم به این صورت باشد و قطعات یدکی اصل وارد نشود و به‌جای آن قطعات چینی که به سرعت خراب می‌شوند، وارد شود، اوضاع درست نخواهد شد و چشممان به مجلس و دولت برای واردات خودرو است.

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران گفت: مشکل صنعت ما به‌گونه‌ای است که خودمان نمی‌توانیم اقدامی برای رفع مشکلات کنیم و نگاهمان به مسئولان بالاسری است. مصوبه واردات خودرو چند ماهی است که از سوی مجلس آمده، اما دولت باید اقدام کند. ضمن آنکه با وزارت کشور، وزارت راه و … نیز نامه‌نگاری کردیم و در حال حاضر هم قانون ورود خودرو‌های حداقل کار کرده در مجلس آمده، اما دولت چند ماهی است که اجرای آن را عقب می‌اندازد. البته به‌طور کلی قول‌هایی داده شده است مبنی بر اینکه کار‌ها را انجام خواهند داد.
وی در خصوص مشکلات و معضلات ادامه دار این صنف تصریح کرد: صنف ما مانند تمام اصناف دیگر گرفتار تورم موجود در کشور شده است. همانطور که اشاره شد، گرانی و تورم، نوسانات نرخ ارز و بدعهدی کارفرمایان در پرداخت بدهی‌های خود بسیار سخت شده است.

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه قرارداد‌های ما برای یک دوره یک ساله منعقد می‌شود، این بی ثباتی قیمت‌ها و گرانی به ضرر فعالان این صنف است، چراکه نمی‌توانند طی مدت قرارداد قیمت را افزایش دهند.

ر

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.