• امروز : یکشنبه, ۱۱ خرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 1 June - 2025
کل اخبار 1891اخبار امروز : 3

اطلاعیه ها

نمایشِ هزاران اثر تاریخی نفیس از ۱۷ تا ۲۰ خرداد در روز جهانی صنایع دستی/ این آثار، بخشی از هویت، تاریخ و حافظه جمعی ما هستند زیر تیغِ موازی کاری های بخش دولتی و انجمن های خصوصی / مسئولان بگویند چرا شبکه مویرگی توزیع را نادیده می گیرند؟ حبوبات پیشی گرفت؛ افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت در عرض چندماه!/ در سایر اقلام؛ خرما اول شد؛ روغن کمیاب در فصل جابجایی فقط از باربری های مجاز، استفاده کنید/ آسیب های استفاده از بدون جوازها غیر قابل جبران است آنچه باید درباره «هولوگرام» رسته مشاوران خدمات رنگ خودرو بدانید/ این هولوگرام در سایت اتحادیه قابل رهگیری است همدلی در صنف و جمع سلایق از مشارکت در انتخابات تا حال و هوای معنوی تور زیارتی مشهد مقدس لزوم تقویت نقش اتحادیه‌ها و اصناف در حوزه نان/ واگذاری کامل سامانه تخصیص آرد و نظارت بر نانوایی‌ها به اصناف ایجاد بازار رقابتی نابرابر توسط دولت، فعالان بازار قطعات را به حاشیه راند ثبات دوماهه بازار فرصتی مطمئن برای مبادلات مطمئن/ خریداران همچنان در سردرگمی و تردید هستند فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی به مردم خیانت می‌کنند/ بهره ۳۱ درصدی بانک چگونه پرداخت می‌شود؟! رکود و کاهش تقاضا همچنان در بازار طلا ادامه دارد صورتحساب نوع ۳ همان رسید دستگاه‌های کارتخوان است/ تایید خبر مالیاتی برای اصناف

18
سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران:

واردات ناوگان تنها راه نجات حمل و نقل مسافربری/ فقط یک درصد تولید ناوگان حمل و نقل عمومی در ۱۴ سال اخیر داشتیم!

  • کد خبر : 1032
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
واردات ناوگان تنها راه نجات حمل و نقل مسافربری/  فقط یک درصد تولید ناوگان حمل و نقل عمومی در ۱۴ سال اخیر داشتیم!
رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران گفت: تنها راه نجات حمل و نقل مسافربری، آن هم به شیوه درست و تولید به اندازه نیاز حمل و نقل است.

سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران در بیان چالش‌های صنف مسافربری توضیح داد: نوسانات نرخ ارز، تورم، فقدان لوازم یدکی به سبب تحریم‌ها، بدحسابی و خلف وعده کارفرمایان، فشار اداره مالیات و بیمه تأمین اجتماعی (که پا روی گلوی صنف گذاشته است)، کمبود خودرو، عدم واردات اتوبوس، مینی بوس و ون از چالش‌های این صنف است.

وی افزود: ما متولی حمل و نقل عمومی هستیم و حدود ۱۴ سال است که تولید ناوگان حمل و نقل عمومی حدود یک درصد و واردات آن به‌صورت تکی بوده است.

میرمهدی ادامه داد: تا وقتی که وضعیت تحریم به این صورت باشد و قطعات یدکی اصل وارد نشود و به‌جای آن قطعات چینی که به سرعت خراب می‌شوند، وارد شود، اوضاع درست نخواهد شد و چشممان به مجلس و دولت برای واردات خودرو است.

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران گفت: مشکل صنعت ما به‌گونه‌ای است که خودمان نمی‌توانیم اقدامی برای رفع مشکلات کنیم و نگاهمان به مسئولان بالاسری است. مصوبه واردات خودرو چند ماهی است که از سوی مجلس آمده، اما دولت باید اقدام کند. ضمن آنکه با وزارت کشور، وزارت راه و … نیز نامه‌نگاری کردیم و در حال حاضر هم قانون ورود خودرو‌های حداقل کار کرده در مجلس آمده، اما دولت چند ماهی است که اجرای آن را عقب می‌اندازد. البته به‌طور کلی قول‌هایی داده شده است مبنی بر اینکه کار‌ها را انجام خواهند داد.
وی در خصوص مشکلات و معضلات ادامه دار این صنف تصریح کرد: صنف ما مانند تمام اصناف دیگر گرفتار تورم موجود در کشور شده است. همانطور که اشاره شد، گرانی و تورم، نوسانات نرخ ارز و بدعهدی کارفرمایان در پرداخت بدهی‌های خود بسیار سخت شده است.

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه قرارداد‌های ما برای یک دوره یک ساله منعقد می‌شود، این بی ثباتی قیمت‌ها و گرانی به ضرر فعالان این صنف است، چراکه نمی‌توانند طی مدت قرارداد قیمت را افزایش دهند.

ر

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.