دیجیتال مارکتینگ یعنی فروش محصولات و خدمات با استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال لذا این صنف نیز ارتقاء واحدهای صنفی و بهبود فضای کسب و کار خود را با برگزاری چنین همایشی کلید زده؛ عبدالله اسفندیار، رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران، امیدوار است در سال ۱۴۰۴ نتایج گسترده تری از برنامه های حوزه تجارت دیجیتال با بازاریابی آنلاین و اینترنتی با کمک متخصصان امر، به وقوع بپیوندد.
گفتنی ست همایش تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کارها(دیجیتال مارکتینگ انتخاب یا اجبار؟) با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۴ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن اجتماعات اتحادیه صنف واقع در خیابان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، کوچه تور، پلاک ۱۴، طبقه شوم، برگزار خواهد شد. اسفندیار از همه واحدهای صنفی علاقه مند به توسعه در این حوزه دعوت کرده است تا با حضور در این همایش و یادگیری و ممارست در این شکل از بازاریابی و فروش، گام مهمی در تحول شغلی خود برداند.