• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1298اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

با توان و آبروی صنوف شادآباد را دوباره می سازیم/ فوریت تشکیل کارگروه اتاق اصناف تهران متشکل از روسای اتحادیه ها و نمایندگان بازار شادآباد پشت بام خوابی را تکذیب می کنم/ قشر آسیب پذیر از رده تامین خانه خارج شده/ اجاره نشینی اتباع در شمار بالا و ایجاد مزاحمت برای همسایه ها مورد تائید ما نیست نوع ادبیاتِ شما توهین آمیز و سامانه تان متخلف است/ آقایان فکر می کنند تنها کار اتحادیه ها، دریافت حق عضویت است!/ لطفا بگویید پول هایی که می گیرید، دقیقا کجا خرج می شود؟ تا انتها با شما هستیم آیا مقصران واقعی محاکمه خواهند شد؟!/ وقتی رویه نظارت را از دست اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف خارج می کنند شبهات سامانه نوین اصناف باید رفع شوند حضور میدانی روسای اتحادیه های صنفی تهران در بازار سوخته شادآباد محمدصادق مفتح، جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی شد فصل تلخکامی قنادان و کاهش تقاضای شهروندان علیرغم میل به شیرینی بازارِ جوراب و کشباف های زمستانه داغ می شود؟ به زودی با کمبود جدیِ نیروی کار مواجه خواهیم شد رونقِ کار قاچاقچی ها در ورود ممنوعِ کالاهای محوری خرازانِ شهر دستور پزشکیان برای اخذ مالیات با بررسی تراکنش‌‎های بانکی صدور مجوز فروش کتاب به کیوسک‌ مطبوعات نگران‌کننده است/ رقیب جدید کتابفروشی‌ها مدت زمان خانه‌دار شدن به ۷۰ تا ۸۰ سال رسیده است/ اتفاق خاصی در انتظار بازار مسکن نیست تک نرخی شدن ارز به ثبات بازار کاغذ کمک می‌کند/ با واردات مناسب هیچ کمبودی نداریم

9
نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، نقره و سکه فروش:

قیمت سکه و طلا در گرو برنامه های رئیس دولت چهاردهم

  • کد خبر : 4936
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
قیمت سکه و طلا در گرو برنامه های رئیس دولت چهاردهم
باید منتظر ماند و مشاهده کرد که رئیس دولت چهاردهم چه برنامه‌ هایی درخصوص مدیریت بازارهای مالی دارد و مسائل اقصادی کشور را چگونه مدیریت می‌ کند.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، نقره و سکه فروش درباره انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر آن بر بازار طلا و سکه، گفت:« در زمان انتخابات ریاست جمهوری، چه در دوره اول و چه در دوره دوم، بازار طلا و سکه شاهد افزایش قیمت‌ها بود؛ علی‌رغم آنکه در بازارهای جهانی چنین رشدی دیده نمی‌شد. اما فردای انتخابات دوره دوم بازار تا اواسط هفته رشد قیمت‌ها به تدریج کاهشی و متوقف شد.»

او افزود:« قیمت طلا و سکه از ابتدای سال، رشدی ناگهانی و چشم‌گیری داشت، اما این افزایش‌ها مقطعی و ناشی از تنش‌های منطقه بود. پس از آن رکود شدیدی بر بازار طلا و سکه حاکم شد و حال یک ثبات و ریزش خوبی مشاهده می‌ شود. به نظر می‌ رسد که بازار هفته‌ های آینده تحت تاثیر مولفه‌هایی، مثل عرضه و تقاضا، انس جهانی و بازار داخلی دلار شاهد نوسانات یک تا سه درصدی باشد که آن هم طبیعی است.»

بذرافشان قیمت طلا و سکه در کشور را با روند انس جهانی مقایسه کرد و توضیح داد که باتوجه به بازارهای جهانی بازار طلای داخلی هماهنگی دارد و احتمال کاهش قیمت بسیار کم است؛ چرا که طلا و سکه، به دلیل کاهش نرخ ارز و همچنین فرارسیدن ماه محرم ریزش قیمت خود را در امسال داشتند و حال در یک بازه مشخص درحال نوسان است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه پیش‌ بینی کرد که انس‌ جهانی طلا تا پایان سال ۲۰۲۴ سقف ۳۰۰۰ دلار را می‌ شکند و به تبع آن بازار طلا و سکه کشورهای مختلف هم روند صعودی خود را آغاز می‌ کنند.

به گفته بذرافشان باید منتظر ماند و مشاهده کرد که رئیس دولت چهاردهم چه برنامه‌ هایی درخصوص مدیریت بازارهای مالی دارد و مسائل اقصادی کشور را چگونه مدیریت می‌ کند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.