• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1199اخبار امروز : 4

اطلاعیه ها

گرامیداشتِ یک صنف چندهزارساله با بالاترین میزان اشتغال زایی/ همایش روز ملی کفش و چرم، مامنی برای وحدت رویه بود چالشِ جدیِ ارزش افزوده و نارضایتی ۸۰ درصدی بنکداران مواد غذایی مردم نوشت افزار را «دانه ای» می خرند/۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر، پیک کاری این صنف است نه نمایشگاه ها! نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت ۳۵۰ هزار نفر از اصناف محل مصرف مالیات خود را تعیین کردند  حضور بخش خصوصی می‌تواند بهره‌وری بارفروشان را افزایش دهد/ از به روزرسانی فرآیند‌های کسب و کار استقبال می‌کنیم رکود مرگبار بازار خودرو/ پیش‌فروش خودرو کلاهبرداری است مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد

9
رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران:

ضرایب مالیاتی صنف بدون توجه به واقعیت های موجود است/ امضای تفاهم نامه بانکی جهت ارایه ضمانت ۸ میلیاردی

  • کد خبر : 1568
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
ضرایب مالیاتی صنف بدون توجه به واقعیت های موجود است/ امضای تفاهم نامه بانکی جهت ارایه ضمانت ۸ میلیاردی
سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران با انتقاد از میزان ضرایب مالیاتی این صنف گفت: اعمال سلیقه در تعیین ضرایب مالیاتی بدون پشتوانه کارشناسی، اوضاع صنف و بازار را بغرنج کرده است.

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف تهران بزرگترین دغدغه و معضل این صنف را ضرایب مالیاتی بدون پشتوانه کارشناسی دانست و گفت: ضرایب مالیاتی که برای این صنف تعیین شده کاملا سلیقه ای و بدون توجه به واقعیت های موجود و کارشناسی شده است.

ضریب مالیاتی ۱۴ درصدی صنف غیرمنصفانه است

وی ادامه داد: ضریب مالیاتی ۱۴ درصد که برای صنف تعیین شده با وجود قراردادهای طولانی مدت ما و همچنین وضعیت بازار و شرایط تورمی و قدرت خرید مردم کاملا غیر منصفانه است. به نظر می رسد هیچ کارشناسی درستی هم نشده است.

میرمهدی خاطرنشان کرد: برای رفع این معضل جلسات متعددی با مسئولان سازمان امور مالیاتی و رئیس اتاق اصناف تهران با عنوان عضو کمیسیون مالی برگزار کردیم که در این جلسات قول مساعد به ما داده شده؛ اما هنوز اجرایی نشده است.

ضریب ۵ درصدی را ارایه کرده ایم

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران شرایط بازار را بسیار بغرنج دانست و گفت: با وجود شرایط رکود اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم اگر ضریب ۱۴ درصدی مالیات برای ما باقی بماند جز عده معدود بقیه صنف تعطیل خواهند شد. با این تفاسیر درخواست ضریب ۵ درصدی را ارایه کرده ایم که امیدواریم هر چه سریع تر موافقت و قانونی شود.

ارایه ضمانت نامه بانکی تا سقف ۸ میلیارد تومان بدون اخذ سند ملکی

وی در ادامه سخنان خود در مورد برنامه های  اتحادیه ابزارفروشان در جهت منافع اعضا گفت: قراردادی را به تازگی با بانک سپه امضا کردیم که به موجب آن ضمانت نامه بانکی تا سقف ۸ میلیارد تومان بدون اخذ سند ملکی و فقط با سفته به اعضای این اتحادیه ارایه می شود.

چشم به یاری مسئولان دوخته ایم

میرمهدی در پایان خاطرنشان کرد: در این اتحادیه برای منافع اعضای صنف تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته ایم؛ ولی اگر حمایت و مساعدت دولت و سازمان امور مالیاتی محقق نشود عملا کار زیادی نمی توانیم پیش ببریم لذا چشم به یاری مسئولان دوخته ایم.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1568
  • نویسنده : جعفرقلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری اتاق اصناف تهران
  • 204 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.