• امروز : یکشنبه, ۱۱ خرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 1 June - 2025
کل اخبار 1888اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

حبوبات پیشی گرفت؛ افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت در عرض چندماه!/ در سایر اقلام؛ خرما اول شد؛ روغن کمیاب در فصل جابجایی فقط از باربری های مجاز، استفاده کنید/ آسیب های استفاده از بدون جوازها غیر قابل جبران است آنچه باید درباره «هولوگرام» رسته مشاوران خدمات رنگ خودرو بدانید/ این هولوگرام در سایت اتحادیه قابل رهگیری است همدلی در صنف و جمع سلایق از مشارکت در انتخابات تا حال و هوای معنوی تور زیارتی مشهد مقدس ایجاد بازار رقابتی نابرابر توسط دولت، فعالان بازار قطعات را به حاشیه راند ثبات دوماهه بازار فرصتی مطمئن برای مبادلات مطمئن/ خریداران همچنان در سردرگمی و تردید هستند فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی به مردم خیانت می‌کنند/ بهره ۳۱ درصدی بانک چگونه پرداخت می‌شود؟! رکود و کاهش تقاضا همچنان در بازار طلا ادامه دارد صورتحساب نوع ۳ همان رسید دستگاه‌های کارتخوان است/ تایید خبر مالیاتی برای اصناف بررسی فرصت‌های همکاری با فعالان صنعت چاپ چین/ برای پیشرفت صنف چاپ باید به ارتقای منافع جمعی فکر کنیم نیازمند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مشخص هستیم/ دلیل نوسان قیمت پیاز چیست؟

19
  رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران:

ساماندهی حمل و نقل درون شهری نیازمند همکاری شهرداری و پلیس راهور است

  • کد خبر : 4814
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
ساماندهی حمل و نقل درون شهری نیازمند همکاری شهرداری و پلیس راهور است
داود محمدی، رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران با اشاره به وضعیت ساماندهی وانت بارها و پیک های موتوری در شهر تهران عنوان کرد : ساماندهی این بخش نیازمند همکاری و هماهنگی بین نهادهای ذیربط است.

رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران با اشاره به وضعیت ساماندهی وانت بارها و پیک های موتوری در شهر تهران عنوان کرد: ساماندهی این بخش نیازمند همکاری و هماهنگی بین نهادهای ذیربط است.

داود محمدی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی وانت بارها و پیک های موتوری در شهر تهران اظهار داشت: پاندمی کرونا ساماندهی حمل و نقل در کلانشهر تهران را با چالش های بسیار زیادی مواجه کرده بود اما پس از حضور بنده در اتحادیه به عنوان ریاست اتحادیه حمل و نقل بار سبک شهری و پرداخت هزینه های بسیار، ساماندهی بیشتری در این حوزه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: ساماندهی بیشتردرحوزه حمل و نقل، سیستم پیک موتوری، دفاتر وانت بار و وانت بار سیار نیازمند همکاری و هماهنگی بین نهادهای ذیربط از جمله شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رئیس اتحادیه پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران درخصوص مهمترین چالش وانت بار ها و پیک های موتوری بیان کرد: وانت بارها و پیک های موتوری تحت عنوان مشاغل سخت نیازمند بیمه تامین اجتماعی هستند که با وجود اخذ تاییدیه از سوی هیات دولت اما بیمه تامین اجتماعی فعالان این حوزه با روی کار آمدن دولت آقای روحانی متوقف شد.

محمدی عدم تعیین سهمیه سوخت لازم را از دیگر چالش های این صنف عنوان و بیان کرد: مجموعه این مسائل به همراه مشکلات گرانی، در دسترس نبودن قطعات و افزایش قطعات تقلبی موجب شده امنیت شغلی در این حوزه وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به انتظارات از دولت جدید در جهت بهبود وضعیت صنف خود بیان کرد: افزایش سن ناوگان حمل و نقل، نبود امکانات شرایط اسقاط خودروهای فرسوده، برقی نبودن ناوگان و اختلال در سیستم اینترنتی حمل و نقل بخشی از مسائل موجود در این صنف است که نیازمند حمایت دولت جدید و جامه عمل پوشاندن وعده های رییس جمهور جدید می باشد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.