• امروز : جمعه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 11 April - 2025
کل اخبار 1756اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

ترجیح خرید مصنوعات طلا به جای سکه و طلای آب شده/ بهترین جا برای سرمایه گذاری های خُردِ شهروندان پیگیری های اتحادیه تخفیف ۴۰ درصدی طرح ترافیک را به ۷۰ درصد رساند/ برای اولین بار تعداد صدورِ جواز از ابطال آن پیشی گرفت فعالیت های اتحادیه و تیم جدید نویدبخشِ سالی به دور از تلاطم برای همکاران صنفی خودروهایی که در بم معطل یک امضای وزارت صمت خاک می خورند و دولتی که دستش را از گلوی صنف برنمی دارد! وحدت مشکلات در همه صنوف/ در زبان از کمک به تولید کننده می گوییم و در عمل آن ها را تحت فشار قرار می دهیم رنگ هم کالای لوکس و زینتی شد/ بیش از ۶۰ درصد خانواده ها نظافت را جایگزین رنگ کرده اند هرجا فشارِ نرخ دستوری باشد فساد ایجاد می شود/ در حال حاضر هیچ ارگان تصمیم گیرنده ای نداریم/ نان سنگک را آزاد کنید سی و دومین نمایشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی و عطریات از فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود تداخل پلیس+۱۰ در کسب و کار عکاسان/ چرخه معیوب و غیرشفاف باید اصلاح شود عقب‌نشینی مردم از سرمایه‌گذاری در صنعت/ دولت و حاکمیت باید در کنار بخش خصوصی باشند و با آن رقابت نکنند رکود شدید در بازار/ مغازه‌ها تعطیل شده و آینده‌ای مبهم پیش روی ماست ورود سیب‌زمینی جنوب به بازار؛ کاهش قیمت در راه است قیمت میوه‌های نوبرانه از اردیبهشت متعادل می‌شود

16
  رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران:

ساماندهی حمل و نقل درون شهری نیازمند همکاری شهرداری و پلیس راهور است

  • کد خبر : 4814
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
ساماندهی حمل و نقل درون شهری نیازمند همکاری شهرداری و پلیس راهور است
داود محمدی، رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران با اشاره به وضعیت ساماندهی وانت بارها و پیک های موتوری در شهر تهران عنوان کرد : ساماندهی این بخش نیازمند همکاری و هماهنگی بین نهادهای ذیربط است.

رئیس اتحادیه صنف پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران با اشاره به وضعیت ساماندهی وانت بارها و پیک های موتوری در شهر تهران عنوان کرد: ساماندهی این بخش نیازمند همکاری و هماهنگی بین نهادهای ذیربط است.

داود محمدی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی وانت بارها و پیک های موتوری در شهر تهران اظهار داشت: پاندمی کرونا ساماندهی حمل و نقل در کلانشهر تهران را با چالش های بسیار زیادی مواجه کرده بود اما پس از حضور بنده در اتحادیه به عنوان ریاست اتحادیه حمل و نقل بار سبک شهری و پرداخت هزینه های بسیار، ساماندهی بیشتری در این حوزه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: ساماندهی بیشتردرحوزه حمل و نقل، سیستم پیک موتوری، دفاتر وانت بار و وانت بار سیار نیازمند همکاری و هماهنگی بین نهادهای ذیربط از جمله شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رئیس اتحادیه پیک موتوری و حمل و نقل بار سبک شهری تهران درخصوص مهمترین چالش وانت بار ها و پیک های موتوری بیان کرد: وانت بارها و پیک های موتوری تحت عنوان مشاغل سخت نیازمند بیمه تامین اجتماعی هستند که با وجود اخذ تاییدیه از سوی هیات دولت اما بیمه تامین اجتماعی فعالان این حوزه با روی کار آمدن دولت آقای روحانی متوقف شد.

محمدی عدم تعیین سهمیه سوخت لازم را از دیگر چالش های این صنف عنوان و بیان کرد: مجموعه این مسائل به همراه مشکلات گرانی، در دسترس نبودن قطعات و افزایش قطعات تقلبی موجب شده امنیت شغلی در این حوزه وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به انتظارات از دولت جدید در جهت بهبود وضعیت صنف خود بیان کرد: افزایش سن ناوگان حمل و نقل، نبود امکانات شرایط اسقاط خودروهای فرسوده، برقی نبودن ناوگان و اختلال در سیستم اینترنتی حمل و نقل بخشی از مسائل موجود در این صنف است که نیازمند حمایت دولت جدید و جامه عمل پوشاندن وعده های رییس جمهور جدید می باشد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.