• امروز : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
کل اخبار 1209اخبار امروز : 6

اطلاعیه ها

فرهنگ استفاده از «نانِ سالم» از نانِ شب هم واجب تر است/ نان و قهوه و اتفاقی که می تواند برای شهروندان جذاب باشد بیمه مربیان رانندگی، اعتراض گسترده خودِ آن ها را در پی خواهد داشت/ احساس مسئولیت پوشالی برخی مسئولان و رسانه ها/ دست از سر صنف ما بردارید گرامیداشتِ یک صنف چندهزارساله با بالاترین میزان اشتغال زایی/ همایش روز ملی کفش و چرم، مامنی برای وحدت رویه بود چالشِ جدیِ ارزش افزوده و نارضایتی ۸۰ درصدی بنکداران مواد غذایی مردم نوشت افزار را «دانه ای» می خرند/۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر، پیک کاری این صنف است نه نمایشگاه ها! نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند طلا علی‎رغم کاهش اونس جهانی با نوسانات بازار ارز گران شد اتاق طلا موجب ایجاد کارخانه‌های محصولات طلا و جواهر و رشد اشتغال خواهد شد توزیع روزانه میوه و صیفی به حدود ۲۳ هزار تن رسید/ کمبودی در عرضه میوه‎های پاییز نخواهیم داشت نخستین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار ناتوانی والدین در تهیه لوازم‌التحریر برای فرزندان خود بسیار ناراحت کننده است

3
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران:

رکود مرگبار بازار خودرو/ پیش‌فروش خودرو کلاهبرداری است

  • کد خبر : 5755
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
رکود مرگبار بازار خودرو/ پیش‌فروش خودرو کلاهبرداری است
اسد کرمی، رئیس اتحادیه صنف شرکت های خودرویینمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران بیان کرد: شرکت‌هایی که خودرو پیش فروش می‌کنند قصد کلاهبرداری دارند. آن‌ها به یکباره صدهزار حواله می‌فروشند در حالی که ماشینی وجود ندارد و مردم هم فریب می‌خورند. حواله برای مردم سند و ماشین نمی‌شود و در صنف ما پیش فروش وجود ندارد.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص وضعیت بازار خودرو گفت: بازار خودرو مدت‌‌هاست که در رکود است و این رکود بیشتر هم شده است، به‌طوری که همکاران ما ماهی یک قولنامه هم ننوشته‌اند.

کرمی افزود: وضعیت بازار خودرو بسیار افتضاح است و تا به حال چنین بازاری نداشتیم و خبری هم از تغییر و تحولات در بازار خودرو نیست. خرید و فروشی انجام نمی‌شود و واردات خودرو هم به آن صورت که باید انجام نشده است که بگوییم در بازار تاثیر داشته است.

وی درخصوص معضلات این صنف گفت: نمایشگاه‌داران بدون پروانه و پلتفرم‌هایی که آگهی‌های آنلاین خودرو را منتشر می‌کنند و اصلا ماشین فروش نیستند، بازار خودرو را از دست افرادی که واقعا متخصص هستند و پروانه دارند گرفته‌اند؛ آنها نه مالیات و ارزش افزوده می‌دهند و نه اصلا در جامعه نمایان هستند و همچنان با تخلف و شکایت‌هایی که از آن‌ها وجود دارد به کار خود ادامه می‌دهند.

کرمی درخصوص نمایشگاه‌های غیرمجاز خودرو گفت: در واقع این‌ها نمایشگاه نیستند، دفاتر بدون مجوز هستند. در این زمینه اقداماتی را پیگیری کرده‌ایم و تا پایان تابستان نتیجه مشخص خواهد شد، یا این دفاتر ساماندهی شده و کارت دریافت می‌کنند و یا این که پلمپ می‌شوند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر این که مردم باید خرید و فروش خودرو را از جایی که پروانه دارد، انجام دهند، گفت: دفاتر غیرمجازی که فعالیت غیرقانونی دارند سه برابر نمایشگاه‌های خودروی پروانه‌دار هستند. اتحادیه ۱۵۰۰ عضو رسمی دارد، در حالی که ۴ هزار دفتر بدون پروانه فعال هستند.

به گفته کرمی، همین که تمام خودروهای صفر از طریق دفاتر غیرقانونی به فروش می‌رسد باعث رکود در بازار شده است.

وی درخصوص پیش‌فروش خودرو نیز گفت: پیش‌فروش خودرو غیرقانونی است و باید مانع از فعالیت شرکت‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، شد. در همین رابطه در اواخر سال گذشته ۱۲ شرکت را معرفی کردیم که پلمپ شدند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران تاکید کرد: شرکت‌هایی که خودرو پیش فروش می‌کنند قصد کلاهبرداری دارند. آن‌ها به یکباره صدهزار حواله می‌فروشند در حالی که ماشینی وجود ندارد و مردم هم فریب می‌خورند. حواله برای مردم سند و ماشین نمی‌شود و در صنف ما پیش فروش وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.