• امروز : یکشنبه, ۱۱ خرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 1 June - 2025
کل اخبار 1888اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

حبوبات پیشی گرفت؛ افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت در عرض چندماه!/ در سایر اقلام؛ خرما اول شد؛ روغن کمیاب در فصل جابجایی فقط از باربری های مجاز، استفاده کنید/ آسیب های استفاده از بدون جوازها غیر قابل جبران است آنچه باید درباره «هولوگرام» رسته مشاوران خدمات رنگ خودرو بدانید/ این هولوگرام در سایت اتحادیه قابل رهگیری است همدلی در صنف و جمع سلایق از مشارکت در انتخابات تا حال و هوای معنوی تور زیارتی مشهد مقدس ایجاد بازار رقابتی نابرابر توسط دولت، فعالان بازار قطعات را به حاشیه راند ثبات دوماهه بازار فرصتی مطمئن برای مبادلات مطمئن/ خریداران همچنان در سردرگمی و تردید هستند فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی به مردم خیانت می‌کنند/ بهره ۳۱ درصدی بانک چگونه پرداخت می‌شود؟! رکود و کاهش تقاضا همچنان در بازار طلا ادامه دارد صورتحساب نوع ۳ همان رسید دستگاه‌های کارتخوان است/ تایید خبر مالیاتی برای اصناف بررسی فرصت‌های همکاری با فعالان صنعت چاپ چین/ برای پیشرفت صنف چاپ باید به ارتقای منافع جمعی فکر کنیم نیازمند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مشخص هستیم/ دلیل نوسان قیمت پیاز چیست؟

23
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران:

رکود بازار مانع بزرگ برای تولیدکنندگان لوستر/ برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم

  • کد خبر : 3030
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
رکود بازار مانع بزرگ برای تولیدکنندگان لوستر/ برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم
حمیدرضا منافی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران رکود بازار را مانع بزرگی برای تولیدکنندگان این صنف عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از بازارها در رکود قرار دارند و خصوصا کالای لوستر که برخی به دید تزئینی به آن نگاه می‌کنند را نیز شامل می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران با اشاره به به وضعیت منطقه بازار ۱۵ خرداد و خیابان وحدت اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار فروش کشور گفت: در جلسات اخیر جهت بهبود وضعیت و برای خروج کوتاه‌مدت و خصوصا روزهای پایان سال این بازار از رکود، برخی آیتم‌ها مانند تبلیغات مستمر و فراگیر در دستور کار قرار گیرد.

وی در مورد شرایط فروش اقساطی به عنوان راهکاری برای خروج از رکود بازار نیز گفت: روی این موضوع نیز صحبت و تبادل نظر شده و قرار شد به‌زودی از کارشناسان فروش اقساطی کمک فکری و مشورتی دریافت کنیم تا بتوانیم سیاست‌های فروش مناسب برای مصرف‌کننده را ایجاد کرده و با اعتمادسازی بیشتر و افزایش کیفیت کالا، شرایط بازار را مناسب‌تر کنیم. این فروش اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور متغیر خواهد بود و سعی خواهد شد در فصل‌های مختلف جشنواره‌های فروش نیز ایجاد شده تا با توجه به شرایط قدرت خرید مصرف‌کننده وضعیت رکود بازار بهبود یابد.

منافی با اشاره به این موضوع که عمده شکایت‌ها در خصوص عدم‌ مرجوع شدن کالا توسط برخی از فروشندگان است گفت: در اتحادیه تاکید داریم فروشندگان برای احترام بیشتر به مشتری باید تا ۴۸ ساعت پس از فروش، کالای فروخته‌شده را مرجوع کنند. البته فروشندگان به موضوع خدمات پس از فروش نیز اهمیت می‌دهند؛ اما درصدد هستیم این موضوع را نیز تقویت کنیم؛ چرا که با توجه به شرایط امروز، برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر در پایان گفت: قیمت مناسب، اعتماد‌سازی برای مصرف‌کننده، خدمات پس از فروش قدرتمند، تبلیغات مفید، موثر و مستمر و همچنین تنوع در ساخت، از جمله مهم‌ترین بخش‌ها و مولفه‌های بهبود وضعیت بازار هستند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.