• امروز : سه شنبه, ۱۹ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 8 April - 2025
کل اخبار 1742اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

وحدت مشکلات در همه صنوف/ در زبان از کمک به تولید کننده می گوییم و در عمل آن ها را تحت فشار قرار می دهیم رنگ هم کالای لوکس و زینتی شد/ بیش از ۶۰ درصد خانواده ها نظافت را جایگزین رنگ کرده اند هرجا فشارِ نرخ دستوری باشد فساد ایجاد می شود/ در حال حاضر هیچ ارگان تصمیم گیرنده ای نداریم/ نان سنگک را آزاد کنید افزایش بی سابقه و بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت طلا و سکه در سالی که گذشت/ آسیب های جبران ناپذیر در صورت ادامه شرایط فراز و فرودهای اتحادیه، تلاش یک صنف بزرگ و امید به سالی بهتر برای چاپخانه داران پایتخت روغن همچنان مشکل اصلی شیرینی فروشی های پایتخت/ اتحادیه قیمت ها را در شب عید ثابت نگه داشته تلاش تمام قدِ اتحادیه برای خالی نماندن سفره های شهروندان از فرآورده های گوشتی/ این محصولات را از فروشگاه های پروتئینی تهیه کنید باتلاق رکود در بازار موتورسیکلت و دوچرخه/ نیازمند توجه جدی مسئولان هستیم بانک‌ها؛ گرداننده اصلی لوازم‌خانگی اقساطی/ برای تحقق شعار سال قوانین باید تسهیل شود تامین مواد غذایی کافی اما گران!/ باید از صادرات حبوبات جلوگیری شود الزام بر رفع موانع تولید به منظور رشد سرمایه‌گذاری‌ها کارگران فنی کفش دوز در آستانه مهاجرت/ لزوم حمایت از اتحادیه صنفی کارگری

22
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران:

رکود بازار مانع بزرگ برای تولیدکنندگان لوستر/ برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم

  • کد خبر : 3030
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
رکود بازار مانع بزرگ برای تولیدکنندگان لوستر/ برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم
حمیدرضا منافی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران رکود بازار را مانع بزرگی برای تولیدکنندگان این صنف عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از بازارها در رکود قرار دارند و خصوصا کالای لوستر که برخی به دید تزئینی به آن نگاه می‌کنند را نیز شامل می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران با اشاره به به وضعیت منطقه بازار ۱۵ خرداد و خیابان وحدت اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار فروش کشور گفت: در جلسات اخیر جهت بهبود وضعیت و برای خروج کوتاه‌مدت و خصوصا روزهای پایان سال این بازار از رکود، برخی آیتم‌ها مانند تبلیغات مستمر و فراگیر در دستور کار قرار گیرد.

وی در مورد شرایط فروش اقساطی به عنوان راهکاری برای خروج از رکود بازار نیز گفت: روی این موضوع نیز صحبت و تبادل نظر شده و قرار شد به‌زودی از کارشناسان فروش اقساطی کمک فکری و مشورتی دریافت کنیم تا بتوانیم سیاست‌های فروش مناسب برای مصرف‌کننده را ایجاد کرده و با اعتمادسازی بیشتر و افزایش کیفیت کالا، شرایط بازار را مناسب‌تر کنیم. این فروش اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور متغیر خواهد بود و سعی خواهد شد در فصل‌های مختلف جشنواره‌های فروش نیز ایجاد شده تا با توجه به شرایط قدرت خرید مصرف‌کننده وضعیت رکود بازار بهبود یابد.

منافی با اشاره به این موضوع که عمده شکایت‌ها در خصوص عدم‌ مرجوع شدن کالا توسط برخی از فروشندگان است گفت: در اتحادیه تاکید داریم فروشندگان برای احترام بیشتر به مشتری باید تا ۴۸ ساعت پس از فروش، کالای فروخته‌شده را مرجوع کنند. البته فروشندگان به موضوع خدمات پس از فروش نیز اهمیت می‌دهند؛ اما درصدد هستیم این موضوع را نیز تقویت کنیم؛ چرا که با توجه به شرایط امروز، برای فروش بهتر باید به سمت مشتری‌مداری و افزایش کیفیت کالا برویم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر در پایان گفت: قیمت مناسب، اعتماد‌سازی برای مصرف‌کننده، خدمات پس از فروش قدرتمند، تبلیغات مفید، موثر و مستمر و همچنین تنوع در ساخت، از جمله مهم‌ترین بخش‌ها و مولفه‌های بهبود وضعیت بازار هستند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=3030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.