• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

18
در راستای افزایش انسجام اتحادیه‌های صنفی تهران؛

دومین نشست هم‌‎اندیشی اتاق اصناف تهران با روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد

  • کد خبر : 912
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
دومین نشست هم‌‎اندیشی اتاق اصناف تهران با روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد
در راستای هم اندیشی و افزایش انسجام متوازن و همه‌جانبه اصناف، دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی هیات رئیسه اتاق با روسای اتحادیه‌های صنفی تهران با حضور نواب و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران امروز چهارشنبه 5 مهر ۱۴۰۲ در محل کمیسیون‌های این اتاق برگزار شد.

در راستای هم اندیشی و افزایش انسجام متوازن و همه‌جانبه اصناف، دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی هیات رئیسه اتاق با روسای اتحادیه‌های صنفی تهران با حضور نواب و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران امروز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ در محل کمیسیون‌های این اتاق برگزار شد.

در این جلسه ابتدا احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران در سخنانی به محوریت اصلی برگزاری جلسه مذکور اشاره کرد و گفت: از آنجا که بسیاری از موارد و مسایل روز اصناف نیازمند بررسی و تبیین بیشتر است؛ لذا بر آن شدیم تا جلساتی با حضور روسای اتحادیه های صنفی برگزار شود تا بتوانیم با همفکری و هم اندیشی به نتایج مطلوب تری برسیم.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران تاکید کرد: در شرایط خاص کنونی، با توجه به برخی اتفاقات، قوانین و تغییراتی که ایجاد شده است هیچ امکانی به مانند وحدت و همدلی کارساز و راهبردی نخواهد بود. تلاش هیئت رئیسه بر این است تا با جمع بندی نکته نظرات، راهکارها و پیشنهادات تمامی روسای اتحادیه های صنفی تحت لوای یک خرد جمعی در راستای پیشبرد امور اصناف گام برداشته شود.

وی با اشاره به قانون تسهیل کسب و کارها بیان کرد: متاسفانه این قانون مشکلات خاصی ایجاد کرده و در آینده آسیب های آن در جامعه بیشتر پدیدار خواهد شد. برای اینکه صدمات این موضوع را در میان اصناف کاهش  دهیم با هم اندیشی و رسیدن به یک خرد جمعی می توانیم به راهکارهای کاربردی برای رفع این مشکل و معضلات دیگر اصناف فائق آییم.

در بخش دیگری از این نشست هم‌اندیشی اسماعیل کاظمی، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: در شرایط کنونی همدلی، همراهی و هم اندیشی اصناف بر هر موضوعی افضل است. به اندازه کافی صدمات بسیاری به اتاق اصناف وارد شده است. باید از پتانسیل و ظرفیت های موجود اصناف که کم نیست برای احقاق حق اصناف استفاده بهینه شود.

در جریان این جلسه روسای اتحادیه‌های صنفی به بیان نکته نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف پرداخته و نسبت به برخی موارد از جمله لزوم بهره‌مندی از ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق اصناف، لزوم گسترش آموزش و آگاه‎سازی اصناف نسبت به قوانین مرتبط، آسیب‌شناسی مسائل مبتلابه اصناف جهت برنامه‌ریزی‌های متقن، تصمیم‎گیری‌های بموقع و کارساز و پیشگیری از مشکلات، ایجاد بانک اطلاعاتی و… تاکید شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.