• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

8
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران:

دریافت‎کنندگان ارز نیمایی؛ مقصر افزایش قیمت در بازار لوازم یدکی/ کسبه ناچار به فروش قطعات به کمتر از نرخ مصوب هستند

  • کد خبر : 4953
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
دریافت‎کنندگان ارز نیمایی؛ مقصر افزایش قیمت در بازار لوازم یدکی/ کسبه ناچار به فروش قطعات به کمتر از نرخ مصوب هستند
سید احمد حسینی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران عنوان كرد: با توجه به رکود شدید حاكم بر بازار، عمده قطعات افزایش قیمتی را از ابتدای سال تا كنون نداشته اند و افزایش قیمت برخي قطعات نيز از سوی توليدكنندگاني بوده که ارز نیمایی دریافت كرده اند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران درباره آخرین وضعیت بازار لوازم یدکی اظهار داشت: بازار قطعات یدکی امروز به سبب شرایط سیاسی و اقتصادی کشور در بلاتکلیفی عمیقی قرار گرفته است و ادامه این مسیر با سیاست های فعلی، بازار لوازم یدکی را در ماه های پیش رو با افزایش شدید قیمت و شرایطی نا به سامان مواجه خواهد کرد.

 وی افزود: امید فعالان این حوزه به دولت چهاردهم و وعده‎های رئیس جمهور جدید بوده و امیدواریم با تحقق وعده‎های دولت چهاردهم شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در همه بازارها از جمله بازار لوازم یدکی باشیم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران درباره قیمت قطعات در بازار لوازم یدکی بیان کرد: معیار تعیین قیمت‎ها در بازار لوازم یدکی، نرخ ارز و شرایط عرضه و تقاضاست که با توجه به رکود شدید حاکم بر بازار، عمده قطعات افزایش قیمتی را از ابتدای سال تا کنون نداشته اند و جالب است افزایش قیمت برخی قطعات نیز از سوی تولیدکنندگانی بوده که ارز نیمایی دریافت کرده‎اند و فعالان بخش خصوصی که وابستگی به ارز نیمایی ندارند، افزایش قیمتی را اعمال نکرده اند.

حسینی در پایان یادآور شد: بسیاری از فعالان و کسبه بازار لوازم یدکی به دلیل رکود بازار و انجام تعهدات مالی خود ناچار به فروش قطعات به کمتر از نرخ مصوب هستند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.