• امروز : جمعه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 13 June - 2025
کل اخبار 1912اخبار امروز : 0
2
در همایش مسیر بندهای ایرانی برای ورود به بازارهای فرامنطقه ای، مطرح شد:

حمیدرضا رستگار: اتحادیه ها این ظرفیت را دارند که با برندسازی، آینده کسب و کار را متحول کنند/ احمد ابوالحسنی: صادرات موفق، رشد تولید را به همراه دارد و هر دو از مسیر برندسازی موفق عبور می کنند

  • کد خبر : 9281
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۱
حمیدرضا رستگار: اتحادیه ها این ظرفیت را دارند که با برندسازی، آینده کسب و کار را متحول کنند/ احمد ابوالحسنی: صادرات موفق، رشد تولید را به همراه دارد و هر دو از مسیر برندسازی موفق عبور می کنند
پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران| روز گذشته با حضور حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران به ریاست احمد ابوالحسنی، همایش مسیر بندهای ایرانی برای ورود به بازارهای فرامنطقه ای را در محل اتاق اصناف تهران برگزار کرد. در این همایش که شمار بالایی از فعالین صنعت چاپ، پیشکسوتان و اعضای اتحادیه حضور داشتند، موضوعاتی که می توانند آینده کسب و کار و برندها را متحول کرده و آن ها را در پله هایی بالاتر از برندهای جهانی قرار دهند، مورد بحث کارشناسی قرار گرفت. برگزارکننده این همایش معتقد است که با تکیه بر سرمایه های معنوی صنعت چاپ می توان از بسیاری از مشکلات موجود عبور کرد.

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در همایش مسیر بندهای ایرانی برای ورود به بازارهای فرامنطقه ای، گفت: واقعیت این است که ایرانی همیشه صاحب سلیقه بوده و این به پیشینه تاریخی برمی گردد که متعلق به آن هستیم؛ ما در طول تاریخ به لحاظ آداب، فرهنگ، هنر و زیبایی شناسی، پیشرو بوده ایم و این همان نکته و رمز ماندگاری است.

رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص برندسازی و تاثیر مهم آن، با این توضیح که کیفیت مهم است، تصریح کرد که اگر برندینگ کالا مناسب نباشد، کیفیت هم تحت الشعاع قرار می گیرد و یکی از آسیب هایی که این روزها متوجه کسب وکار شده، همین است.

حمیدرضا رستگار با اشاره به استعداد، خاقیت نیروهای جوان، انگیزه و همت آنان، تصریح کرد که امروز اتحادیه ها این ظرفیت را دارند که با برندسازی در حوزه کاری خود، آینده کسب و کار و برندها را متحول کرده و آن ها را در پله هایی بالاتر از برندهای جهانی قرار دهند.

او احساس امیدوار کرد بخش دولتی با اعتماد به بخش خصوصی مسئولیت های کلیدی در امور اقتصاد را به این بخش عظیم از جامعه بسپارد.

احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‎داران پایتخت، طی سخنانی در این همایش، توضیح داد که اگر کشوری در بحث صادرات موفق نباشد، تولید آن هم نمی تواند موفق عمل کند و این موفقیت زمانی رخ می دهد که ما بتوانیم بازارهای منطقه ای را داشته باشیم.

به اعتقاد نایب رئیس اتاق اصناف تهران، یکی از چالش های موجود در حال حاضر به بحث برندسازی برمی گردد؛ موضوعی که در بحث صادرات نقشی حیاتی ایفا می کند و کسب و کار ایرانی باید در این زمینه با بهره گیری از نظرات کارشناسانه خود را به سطح برندسازی روز دنیا نزدیک کند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=9281
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 9 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.