اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: ۹۹ درصد کالاهای لوازم خانگی که از طریق فیک به دست مصرف کننده و یا مشتریان میرسد از طریق فروشگاه نیست و به صورت مجازی است.
او گفت: در حال حاضر برخی از فروشگاههای برند کالاهای خود را زیر فروشی میکنند به طور مثال مثلا تلویزیون برند معتبر قیمت آن ۱۰ میلیون تومان است در صورتی که فضای مجازی تبلیغات همین برند کالا را با ۸ میلیون انجام میدهد که باید به این موارد شک کرد.
پازوکی گفت: عملا این جور افراد بازار لوازم خانگی را متشنج و خراب میکنند. متاسفانه ۱۰۰ درصد کالاهای این نوع سایت ها یا فروشگاهها، فیک و بدون نام و نشان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: در صورت مشاهده به جد برخورد خواهیم کرد. توصیه ما این است که مردم از طریق کد رهگیری که روی کالا چسبانده شده توجه و استعلام گیرند.