• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 1209اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

فرهنگ استفاده از «نانِ سالم» از نانِ شب هم واجب تر است/ نان و قهوه و اتفاقی که می تواند برای شهروندان جذاب باشد بیمه مربیان رانندگی، اعتراض گسترده خودِ آن ها را در پی خواهد داشت/ احساس مسئولیت پوشالی برخی مسئولان و رسانه ها/ دست از سر صنف ما بردارید گرامیداشتِ یک صنف چندهزارساله با بالاترین میزان اشتغال زایی/ همایش روز ملی کفش و چرم، مامنی برای وحدت رویه بود چالشِ جدیِ ارزش افزوده و نارضایتی ۸۰ درصدی بنکداران مواد غذایی مردم نوشت افزار را «دانه ای» می خرند/۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر، پیک کاری این صنف است نه نمایشگاه ها! نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند طلا علی‎رغم کاهش اونس جهانی با نوسانات بازار ارز گران شد اتاق طلا موجب ایجاد کارخانه‌های محصولات طلا و جواهر و رشد اشتغال خواهد شد توزیع روزانه میوه و صیفی به حدود ۲۳ هزار تن رسید/ کمبودی در عرضه میوه‎های پاییز نخواهیم داشت نخستین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار ناتوانی والدین در تهیه لوازم‌التحریر برای فرزندان خود بسیار ناراحت کننده است

11
رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران:

تعطیلی بیشتر صنف با فروش حداقلی سود در مقابل افزایش مالیات/ دولت زمینه واردات لمینت را فراهم کند

  • کد خبر : 1346
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
تعطیلی بیشتر صنف با فروش حداقلی سود در مقابل افزایش مالیات/ دولت زمینه واردات لمینت را فراهم کند
آیدا میلانی با اشاره به فروش حال حاضر اعضای صنف با حداقل سود گفت: واحدهای صنفی برای گذر از وضع موجود ناچار به فروش با حداقل سود هستند که زندگی خانوار و امرار معاش آنها مختل نشود، غافل از اینکه پایان سال مالیات بر درآمد را باید با ضریب ۱۶ الی ۲۵ درصدی پرداخت کنند در حالیکه مقداری هم زیر قرض ‌و بدهی رفته اند.

آیدا میلانی، رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف تهران درخصوص چالش های موجود این اتحادیه گفت: در بخش مالیات متاسفانه اینتا کد خیلی از اعضای اتحادیه، غیر واقعی ثبت شده که این امر باعث مشکلات عدیده در پرداخت مالیات حقیقی شده است.

وی ادامه داد: اعضای اتحادیه باید جهت رفع این معضل در ابتدا به اتحادیه مراجعه کنند و ضمن دریافت نامه اینتا کد مربوطه رو جهت پرداخت مالیات بردرآمد حقه به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند.

رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران با انتقاد از ضرایب مالیاتی بالای صنف متبوع خواستار پیگیری اتاق اصناف در جهت تقلیل ضرایب مالیاتی رسته های صنفی با توجه به شرایط اقتصادی موجود شد.

تزئینات داخلی به یک کالای لوکس تبدیل شده است

میلانی با اشاره به رکود حاکم بر بازار و کاهش قدرت خرید مردم گفت: کاهش قدرت خرید مردم و افزایش تورم باعث رکود بازار و کاهش درآمد هم صنفی های ما شده است. به عبارتی تزیینات داخلی به یک کالای لوکس تبدیل شده است

رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران افزود: در حال حاضر وضعیت درخواست خرید برای اقلام کالاهای تزئینات ساختمان زیاد است؛ اما متاسفانه با توجه به تورم موجود ‌و اندوخته کم متقاضی، دیگر قدرت خرید برایش وجود ندارد که فکر خرید لوازمی غیر از مایحتاج اولیه زندگی باشد. این امر باعث رکود شدید در صنف ما شده است.

وی یکی دیگر از چالش های موجود این صنف را تداخل کاری پرده فروشان اتحادیه پارچه فروشان با صنف خود دانست و گفت: مهم‌ترین چالش حال حاضر اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تداخل صنفی اتحادیه پارچه فروشان با رسته فروش پارچه های پرده ای است. متاسفانه بالای ۹۰ درصد  این رسته(پارچه فروش) در بخش دوخت و نصب پرده و لوازم مربوطه است و پارچه مورد نیاز و مصرف واحد صنفی ما طبق تبصره ماده ۲ ضوابط خاص اتحادیه تزئینات است و همین امر مشکلات مارا بیشتر کرده است.

حق مودیان  اعضای صنف نباید تضیع شود

میلانی در ادامه سخنان خود به نقش اتاق اصناف اشاره کرد و افزود: زمانی که شرایط اقتصادی نابسامان شده و امرار معاش برای صنف ما که مجبور به فروش با حداقل سود هستند ما از اتاق اصناف انتظار داریم پیگیر تقلیل ضرایب مالیاتی رسته های ما با توجه به شرایط اقتصادی موجود باشد تا مالیات پرداختی اعضای صنف تزئینات داخل ساختمان حقیقی شود و حق مودیان صنفی ما تضیع نشود.

وی در پایان تصریح کرد: از دولت درخواست داریم زمینه واردات لمینت را فراهم کند تا انگیزه تولید بهتر و استاندارد برای آن دسته از تولیدکننده هایی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده اند ایجاد شود. متاسفانه برخی از این اغفال دولت سوء استفاده و تولید بی کیفیت را وارد بازار کرده اند؛ ولی با فراهم شدن زمینه واردات لمینت این مورد حل می شود.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=1346
  • نویسنده : جعفرقلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری اتاق اصناف تهران
  • 195 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.