• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
کل اخبار 1235اخبار امروز : 5

اطلاعیه ها

دولت های قبلی به اصناف مثل کیسه پول نگاه می کردند/ پزشکیان شکست می خورد اگر به رویه قبل با اصناف برخورد کند بازار پارچه به چالش کشیده شد/ کجای دنیا کارخانه ای با تولید محدود برای یک صنعت عظیم، تصمیم می گیرد! اتحاد اصناف و حل مشکلات درون سازمانی به دستِ اتاق/ مسئولان، برنامه های دولت قبل را پیگیری کنند اصناف، بازوان توانمندِ نمایندگان منتخب ملت در مجلس هستند/ شعار سال دستاویز برخی دولتمردان برای سرکوب بخش خصوصی نشود دفتر ارتباط مردمیِ نماینده مجلس در اتحادیه صنف لوازم یدکی، افتتاح شد/ در دسترس ترین مکان برای رساندن حرفتان به گوش مسئولان چهاردهمین اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران برگزار شد چوب شرکت های تولیدکننده «خامه» لایِ چرخ قنادی هایِ تهران فعالیت کسب و کار مجازی باید زیر نظر اتحادیه باشد بازار طلا بدون التهاب و آرام است/ علت افزایش قیمت طلا و سکه اعلام شد برنامه‌ریزی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی برای بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری کاهش چشمگیر تقاضا برای خرید نوشت افزار/ ما فعالان حوزه نوشت افزار شرایط سختی را سپری می‌کنیم واکنش بازار به واردات خودرو با کاهش قیمت تولید داخلی همراه خواهد بود/ خودروسازان قیمت و حجم عرضه خودرو به بازار را تعیین می‎کنند حذف ارز نیمایی بازار کاغذ را بهم ریخت/ گران‌فروشی موجودی انبارها

1
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران:

برنامه‌ریزی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی برای بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری

  • کد خبر : 5949
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
برنامه‌ریزی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی برای بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری
به گفته اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران امروز در بحث سخت‌افزاری تولید لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم و مشکلات فقط در مباحث تولیدات نرم‌افزاری است که شرکت‌های تولیدکننده در حال رفع این معضل هستند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران  در پاسخ به این گفته که این روزها شائبه‌ حضور مجدد شرکت‌های کره‌ای لوازم خانگی در بازار ایجاد شده است، اظهار داشت: پس از رفتن ال‌جی و سامسونگ در حال حاضر شرکت‌های سام و جی پلاس از نظر تولید همان فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: امروز سام و جی پلاس خدمات پس از فروش محصولات قدیمی ا‌‌ل‌جی و سامسونگ را هم ارائه می‌دهند. در هر صورت این دو شرکت کره‌ای بازار فراگیری در کشورمان داشتند. در شرایطی که دستگاهی قطعه بخواهد با مجوز قطعه هم وارد می‌شود.

پازوکی اظهار داشت: با وجود اینکه این دو شرکت به ناگهان تصمیم به خروج از کشورمان گرفتند اما هیچ وقت تولید آنها متوقف نشد و تحت عناوین دیگر پیگیری شد.

وی در پاسخ به اینکه شرکت‌ها در ایران صرفا تولید می‌کردند یا تکنولو‌ژی نیز وارد می‌کردند؟ تاکید کرد: اگر شما به عنوان رسانه موثر وقت بگذارید و به کارخانه‌های تولید لوازم خانگی کشورمان بیایید و دستگاه‌هایی که برای تولید استفاده می‌شود را از نزدیک ببینید. پس از آن، خودتان سفیر خرید کالای ایرانی خواهید شد. می‌خواهم بگویم توان داخلی امروز به نقطه مطلوبی رسیده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تهران تصریح کرد: البته که نمی‌شود و نباید مقابل سلیقه و ذائقه مردم را مقاومت کرد اما نکته مهم اینجا است که امروز ما در بحث سخت‌افزاری تولید لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم، تنها مشکلات ما در مباحث نرم‌افزاری تولیدات است که به دلیل تحریم‌ها وجود دارد و شرکت‌های تولید کننده در حال رفع این معضل هستند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.