• امروز : چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 21 May - 2025
کل اخبار 1861اخبار امروز : 1

اطلاعیه ها

برای بقاء کسب و کار باید به فضای دیجیتال و هوشمند ورود کرد/ عمر شمار بالایی از مشاغل به ۱۰ سال آینده هم نمی رسد! به روز رسانی کسب و کار در اقتصاد جهانی و امری اجتناب ناپذیر به نام دیجیتال مارکتینگ یاد شهدای خدمت در اجلاسِ موثرترین ارکان اقتصادی جامعه/ جایگاه واقعی اصناف از نگاهِ رئیس اتاق تهران/ فرماندهی پایگاه بسیج اتاق اصناف تهران منصوب شد زمینه های همکاری اصناف با ویتنام بررسی شد/ شناسایی ظرفیت های صنوف و برنامه ریزی برای ارتباطات اثربخش قطعیِ سامانه ایرانیان اصناف، هزینه های سرباری برای واحدهای صنفیِ پایتخت تراشید/ عدم تمدیدِ جواز یعنی اجازه بهره برداریِ سوخت نداشته و باید با قیمت آزاد تهیه کنی برخی مالکین هیچ گونه برگه یا سندی مبنی بر پرداخت در اختیار مستاجرین قرار نمی دهند/۹۰ درصد واحدهای خشکبار بازار به صورت مالک و مستاجر سرقفلی اداره می شوند شرایط معافیت مشاغل از صدور صورت‌حساب الکترونیکی اعلام شد روند کاهشی قیمت حبوبات در بازار/ قیمت لوبیا چیتی به ۲۴۵ هزارتومان رسید مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

0
حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در همایشِ تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کار:

برای بقاء کسب و کار باید به فضای دیجیتال و هوشمند ورود کرد/ عمر شمار بالایی از مشاغل به ۱۰ سال آینده هم نمی رسد!

  • کد خبر : 9072
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۴
برای بقاء کسب و کار باید به فضای دیجیتال و هوشمند ورود کرد/ عمر شمار بالایی از مشاغل به ۱۰ سال آینده هم نمی رسد!
پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران| حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با حضور در همایش تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کار که به همت عبدالله اسفندیار، رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران برای بار نخست، برگزار شد به ایراد سخنانی در خصوص ضرورت همسو شدن با فضاهای نوین کسب و کار و الزامات ورود به فضای دیجیتال و هوشمند، پرداخت. رستگار با بیان اینکه عمر شمار بالایی از مشاغل به 10 سال آینده هم نخواهند رسید در کنار دیجیتال مارکتینگ، مبحث هوش مصنوعی را هم طرح کرده و به صاحبان بنگاه های اقتصادی توصیه کرد در کسب و کار خود بلاشک از این روش های نوین بهره مند شوند.

روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در همایش تاثیر دیجیتال مارکتینگ در تحول کسب و کار که به همت عبدالله اسفندیار، رئیس اتحادیه صنف لوازم خرازی فروشان و وابسته تهران، برگزار شد، حاضر و به ایراد سخنانی در خصوص ضرورت و اهمیت بهره گیری از تکنولوژی های نوین در راستای به روزرسانی و رونق کسب و کارها پرداخت.

حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه امروزه در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، اتاق های اصناف مراکز اثرگذاری اقتصادی هستند، اظهار امیدواری کرد که در کشور ما هم اصناف به عنوان مرجعی اثرگذار در اقتصاد کشور با دارا بودن عظیم ترین سرمایه های اقتصادی و ظرفیتی های پیشرفت، به جایگاه واقعی خود نزدیک شده و هیچ کسی در جایگاه غیرتخصصی به خود اجازه دخالت ندهد.

اما به گفته رستگار، در این میان و با وجود موانع و چالش های بسیاری که روز به روز برای اتحادیه ها به وجود می آورند، یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند به صنوف در رشد کسب و کار کمک کند، فضایی ست که مورد توجه مخاطبان و مشتریان هم قرار گرفته است.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به بحث استفاده از فضای مجازی، تصریح کرد که استفاده از چنین ابزارهایی به دلیل در دسترس و برخط بودن، ترجیح استفاده بسیاری از افراد و البته هشداری جدی برای کسب و کارهایی ست که هنوز در پوسته روش های سنتی باقی مانده اند.

رستگار با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارها با پیشرفت های نوین از بین رفته و شمار بالایی از آن ها به ۱۰ سال آینده هم نخواهند رسید در کنار دیجیتال مارکتینگ، مبحث هوش مصنوعی را هم مطرح کرده و به صاحبان بنگاه های اقتصادی و مشاغل توصیه کرد که در کسب و کار خود بلاشک از این روش های نوین بهره مند شوند.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به سهم بالای اصناف در بازار به بیشترین میزان اشتغال زایی، بالاترین تعداد و اثرگذاری واحدهای صنفی، اظهار امیدواری کرد که با گشایش هایی که به زوی در اقتصاد کشور رقم می خورد به بهترین نحو از توان بخش خصوصی استفاده شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=9072
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 7 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.