• امروز : سه شنبه, ۲۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 10 September - 2024
کل اخبار 1175اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت با اعلام قیمت جدید نان نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود آخرین مهلت برای برخورداری از بخشودگی جرائم مالیاتی نرخ جدید انواع نان در تهران اعلام شد فرش دستباف معاف از رفع تعهد ارزی شد

9
حسن حسنی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم فلزی خانگی تهران:

مالیات تحمیلی، رکود بازار و کسادی کار/ اول اقتصاد را درست کنید بعد مالیات بگیرید/منتظریم ببنیم تیم اقتصادی جدید چه می کند!

  • کد خبر : 5079
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
مالیات تحمیلی، رکود بازار و کسادی کار/ اول اقتصاد را درست کنید بعد مالیات بگیرید/منتظریم ببنیم تیم اقتصادی جدید چه می کند!
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، وزارت اقتصاد و دارایی اولین گامی که باید بردارد این است که در وهله اول، اقتصاد مملکت را بسازد تا کسب و کارها رونق بگیرند و بعد اقدام به اخذ مالیات کند. رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم فلزی خانگی تهران، می گوید که تا به حال برای گرفتن مالیات از دارایی مردم همه کاری کرده اند باید منتظر ماند و دید برای پویایی اقتصاد چه فکری می خواهند بکنند؟

آنچه در حال حاضر اصناف را مستاصل کرده و جان واحدهای صنفی را به لب رسانده، سایه سنگین رکود بازار است. اتفاقی که کاسبی صنف فروشندگان لوازم فلزی خانگی تهران را هم با چالش جدی مواجه کرده است؛ حسن حسنی، رئیس اتحادیه این صنف، به آن اشاره کرده و می گوید که به علت رکود بازار، کسب واحدهای صنفی او خوابیده و تجارت انجام نمی شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم فلزی خانگی تهران همچنین به مالیاتی که به اصناف تحمیل می شود، کمیت نجومی و کیفیت و نحوه اخذ غیر استاندارد آن اشاره می کند و این که در کل اقتصاد مملکت فعلا در حالت رکود به سر می برد.

حسنی در اولویت بندی مشکلاتی که واحدهای صنفی را درگیر و کاسبی را مختل کرده با اشاره به چک هایی که روی دست فروشندگان مانده و پاس نمی شوند، توضیح می دهد که رکود بازار منجر به ایجاد اختلالی در نظام اقتصادی صنف او شده.

اما اینکه چه عواملی دست به دست هم داده اند تا چنین رکودی بر بازار حاکم شود، ریشه در سیاست هایی دارد که مسئولان در برهه های زمانی متفاوت اعمال کرده اند. به گفته حسنی از مهم ترین این عوامل تغییرات نرخ ارز است.

با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و روی کار وزرای جدید، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم فلزی خانگی تهران می گوید که در این شرایط منتظر می مانیم ببینیم تفکراتشان چیست؟ او توضیح می دهد که وزارت اقتصاد و دارایی برای گرفتن مالیات از دارایی مردم همه کاری کرده، برای پویایی اقتصاد چه فکری می خواهد بکند؟

حسنی، تاکید می کند که وزارت اقتصاد و دارایی اولین گامی که باید بردارد این است که در وهله اول، اقتصاد مملکت را بسازد تا کسب و کارها رونق بگیرند و بعد اقدام به اخذ مالیات کند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم فلزی خانگی تهران، در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی می گوید زمانی که بازار کساد می شود، مغازه ها نمی توانند اجاره بهای واحدهای خود را پرداخت کرده و جبور می شوند، جمع کنند.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5079
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 52 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.