• امروز : پنجشنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 12 September - 2024
کل اخبار 1186اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت کاهش اختلافات و کلاهبرداری‌ها با ثبت معاملات اموال غیرمنقول در سامانه کاتب ۵۱ درصد از سهام شرکت‌های خودروساز داخلی در اختیار آقازاده‎هاست!/ ثبت نام های خودرو جز سرگرمی، نتیجه‌ای به همراه ندارد سهم صنعت چاپ در ارزش‌افزوده صادراتی کشور بسیار بالاتر از صادرات مستقیم آن است نان سنگک در این مقطع افزایش قیمت ندارد

4
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران:

مغازه‌داران مجاز به اعمال حداکثر ۳۵ درصد سود بر روی فاکتور هستند

  • کد خبر : 5224
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
مغازه‌داران مجاز به اعمال حداکثر ۳۵ درصد سود بر روی فاکتور هستند
اسداله کارگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: مغازه‌داران سطح شهر بر مبنای فاکتور رسمی حداکثر مجاز به اعمال ۳۵ درصد سود هستند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۸۰۰ مغازه مجوزدار و دارای پروانه کسب داریم، تعدادی هم درحال دریافت پروانه هستند و تعدادی فاقد مجوز هستند.

به گفته او، مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی حداکثر مکلف به اعمال ۳۵ درصد سود روی اقلام میوه و صیفی هستند که بنابر محاسبات صورت گرفته ۸ تا ۹ درصد آن سود خالص و مابقی ضایعات است.

کارگر ادامه داد: با توجه به گرمای هوا، عرضه میوه افزایش یافته که همین امر منجر به تعادل بازار شده است‌.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: در حال حاضر بهترین زمان بازار میوه است، چراکه به دلیل گرمای هوا با  فراوانی محصول روبرو هستیم. گفتنی است که قیمت گوجه فرنگی برحسب کیفیت متفاوت است.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.