• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
کل اخبار 1318اخبار امروز : 7

اطلاعیه ها

دوچرخه های سرای ایرانی بی کیفیت هستند/ به دادِ کسبه هلال احمر برسید/ موتورسیکلت های زیرِ قیمت مشکوک هستند آوارِ معماریِ سامانه های کج سلیقه تان بر سرِ ما اتحادیه ها، خراب خواهد شد/ فشار حداکثری به کسبه و تسهیل امورِ قانون گریزان به قیدِ فوریت غرامت جانباختگان حادثه شادآباد پرداخت می شود/ به واحدهای صنفی تخریب شده در اسرع وقت، رسیدگی می شود روسای صنوفِ پایتخت خواستار برخورد قاطع با سامانه پیگیری وصول مطالبات شدند چرخه آسیب مالی شادآباد زنجیره ای دوتا سه هزار نفریست!/ برآورد خسارتِ حداقل ۴۰۰ میلیارد تومانی با توان و آبروی صنوف شادآباد را دوباره می سازیم/ فوریت تشکیل کارگروه اتاق اصناف تهران متشکل از روسای اتحادیه ها و نمایندگان بازار شادآباد یارانه ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی نان در سال آینده مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد ماند صعود قیمت سیم‌کارت‌های رند با افزایش ارزش افزوده آنها نسبت به دیگر کالاهای سرمایه‌ای نقل و انتقالات خودرو پیش از پرداخت مالیات ممنوع اعلام شد طرح مباحث و دغدغه‌ ناشران با معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد  هزینه ضرب سکه ۱۵۰ هزار تومان است؛ حباب ۱۳.۵ میلیون تومانی سکه برای چیست؟

1
رئیس اتحادیه صف ناشران و کتابفروشان تهران:

طرح مباحث و دغدغه‌ ناشران با معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد

  • کد خبر : 6377
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۴۸
طرح مباحث و دغدغه‌ ناشران با معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد
ابراهیم کریمی، رئیس اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران از دیدار معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیئت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و پیشکسوتان صنعت نشر خبر داد و گفت: در این دیدار معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان دغدغه‌ها و چالش‎های صنف قرار گرفت.

رئیس اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران از برگزاری نشست اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه با معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: این نشست با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیکنام حسینی‌پور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان و بزرگان صنعت نشر کشور سه‌شنبه (اول آبان‌ماه) در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست به نوعی آشنایی و معارفه اهالی نشر با معاون جدید امور فرهنگی وزیر فرهنگ بود، ادامه داد: در این نشست، مسایل کلی حوزه نشر مطرح و درباره تحول در نگاه، مدیریت فرهنگی و صنعت نشر، بحث و تبادل نظر شد. همکاران نیز درباره ارتباط بین فرهنگ و اقتصاد صنعت نشر به طرح نکاتی پرداختند.

کریمی درباره دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، توضیح داد: درباره مسایل صنفی، معافیت مالیاتی، انتشار کتاب‌هایی با ترجمه مکرر در بازار، عرضه کتاب با تخفیف‌های نامتعارف در فضای مجازی و پهنه خیابان‌ها، همچنین فروش کتاب‌های کم‌ارزش و نازل نیز از سوی صنف معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ گفت‌وگو شد.

وی با بیان اینکه قرار است این دیدارها ادامه داشته باشند، گفت: قرار است در دیدار بعدی که به زودی و به‌طور مستمر برگزار خواهند شد، به مسائل صنف، فرهنگ و نشر در قالب موضوعات جزئی و ویژه‌تر بپردازیم.

به‌گفته رئیس اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران، برگزاری این جلسه را به فال نیک می‌گیریم، این تعامل خوب و مثبت است و امیدواریم ادامه داشته باشد تا بتوانیم بخش عمده مشکلات این حوزه را به کمک معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتفع کنیم.

در این نشست علاوه بر هئیت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، ناشرانی چون حسن کیاییان، علیرضا رئیس‌دانایی، هومان حسن‌پور، ارشد عین‌اللهی، محمدتقی عرفان‌پور، امیر حسین‌زادگان، منصور آخوندی، ناصر میرباقری حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=6377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.