• امروز : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 15 September - 2024
کل اخبار 1192اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت افت شدید قیمت خودروهای خارجی در بازار انواع شمش طلا از مالیات معاف شد چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود تولید نان با کیفیت نیازمند فرهنگ‌سازی و ایجاد مشوق است

8
معاون استاندار و فرماندار تهران:

ساماندهی صنوف کلانشهر تهران نیازمند طرح جامع و دقیق است/ برنامه عملیاتی کارگروه ساماندهی مشاغل فرمانداری تهران برای بنکداران مواد غذایی

  • کد خبر : 5062
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
ساماندهی صنوف کلانشهر تهران نیازمند طرح جامع و دقیق است/ برنامه عملیاتی کارگروه ساماندهی مشاغل فرمانداری تهران برای بنکداران مواد غذایی
 احمد قیومی، فرماندار تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی صنوف تهران در راستای ایمن سازی و رونق بخشی به حوزه کسب و کار، گفت: ساماندهی صنوف کلانشهر تهران نیازمند یک کار جامع مبتنی بر مطالعات دقیق است.

 معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۱۳ مردادماه در نهمین نشست کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهرستان تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی بنکداران موادغذایی تهران واقع در مناطق ۱۱ و ۱۲ اظهارداشت: وقتی مسئله مشاغل تهران بررسی می‌شود منجر به راهکار صحیح شده و مسائل حل میشود.

قیومی گفت: طی یک برنامه زمانبندی شده، اقدامی ویژه برای بنکداران تهران در راستای بهبود کسب و کار و نیز ساماندهی این صنف، عملیاتی خواهد شد.

رئیس کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران تصریح کرد: بازار تهران نیازمند به ساماندهی بیش از پیش دارد، با توجه به حوادث احتمالی مکان صنوف و نوع شغل و محصولاتی که در آنجا تولید و به فروش می‌رسانند لزوم ساماندهی این صنوف بیش از پیش ضروری است، برخی صنوف با مواد اولیه قابل اشتعال سر و کار دارند که باید محل آن‌ها ایمن‌سازی باشد تا خطر احتمالی شکل نگیرد.

وی بیان کرد: در خصوص شهرک‌های صنعتی نیز از طریق اداره صمت گام‌های موثری در راستای ساماندهی برداشته شده، اما نگاه این است که باتوجه به گستردگی جمعیت و خطرات مختلف می‌بایست موضوع آلایندگی هوا و غیره از طریق ایمن‌سازی کاهش یابد.

فرماندار تهران تصریح کرد: ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی بیش از هر زمان دیگر در کلانشهر تهران احساس می‌شود، صنعت دارای الزامات مختلفی است و الزمات صنوف کاملا متمایز از صنعت است و این اقدام در راستای ایمن‌سازی و رونق بخشی به صنوف کلانشهر تهران در حال اجرا می‌باشد.

قیومی در پایان اظهار کرد: کلانشهر تهران نیازمند یک کار جامع و مبتنی بر مطالعات دقیق است تا ضمن هدایت صحیح و رفع خطرات احتمالی باعث رونق بخشی به صنوف و سهولت در رفت و آمد مردم شود.

گفتنی است در این جلسه، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، قلی بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و دیگر اعضا کارگروه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.