• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
کل اخبار 1166اخبار امروز : 8

اطلاعیه ها

10
به ریاست حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران شکل گرفت؛

تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل در اتاق اصناف تهران

  • کد خبر : 4925
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل در اتاق اصناف تهران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، کارگروه تخصصی حمل و نقل در جلسه ای به ریاست حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در محل این اتاق برگزار شد.

روز گذشته سه شنبه، مورخ ۲/۵/۱۴۰۳ جلسه ای در حوزه ریاست اتاق اصناف تهران در خصوص ایجاد هماهنگی و تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل برگزاری شد.

جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل به منظور رفع مشکلات و چالش هایی که اصناف مرتبط با حوزه حمل و نقل دارا بوده و ضرورت و اهمیت رسیدگی عاجل به آن ها شکل گرفته بود.

اهم موضوعات مورد بررسی در جلسه ایجاد هماهنگی و تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل، با حضور روسای اتحادیه های صنوفِ حمل و نقل کالاهای شهری تهران، مسافربری استان تهران، حمل بار سبک شهری و پیک موتوری تهران، کامیون های کمپرسی و ماشین های راهسازی تهران، دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودروی تهران، خودرو کرایه و موسسات توریستی تهران، آهنگران و صنعتگران خودرو و آموزشگاه های رانندگی تهران، عبارت بودند از؛

موضوع بیمه رانندگان، تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک و کسر هر ساله میزان  سهمیه آرم طرح ترافیک، سوخت خودروهای کمپرسی و راه سازی، مشکلات با اداره راهور، وجود قوانین موازی و سازمان های ذی مدخل، و صدور کارت فعالیت از سوی شهرداری.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=4925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.