• امروز : سه شنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 15 April - 2025
کل اخبار 1771اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

با پیگیری های رئیس اتاق اصناف تهران همکاری های مشترک صنوف با ازبکستان رقم می خورد/ رایزنی با نمایندگان سایر سفارتخانه ها در دستورِ کار تجمع حماسی اصناف، کسبه و بازاریان تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه مذاکرات تاثیر گذاشت/ بازار یکباره کاهشی شد/ نسبت به بازار جهانی حباب نداریم و مردم می توانند مبادلات خود را به راحتی انجام دهند اولین جلسه هم اندیشی و همفکری/ بررسی عملکرد کارگروه های اصناف و بازار در سال ۱۴۰۳ و برنامه‌های پیش رو در ۱۴۰۴ وقتی یک سرویس چُدن با حقوق یک ماه برابری می کند/ کجای دنیا چنین تورمی را سراغ دارید؟ پلمب واحدهای تجاری بدون حکم قضائی/ کلاف سردرگم قانون و اجرا چرا با تعمیرکاران متخلف صنایع برودتی برخورد نمی‌شود؟/ روزانه ده‌ها شکایت دریافت می‌کنیم کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت گوشی در صورت ثبات کاهش قیمت ارز ناشی از مذاکرات کاهش سهم تاکسی تلفنی‌ها از بازار/ تپسی و اسنپ تهدیدی برای تاکسی سرویس‌ها وفور تولیدات زیرپله‌ای و بدون استاندارد در بخش شیر‌آلات/ در صنعت لوازم ساختمانی و بهداشتی به خودکفایی رسیده‎ایم

3
سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران:

خودروهایی که در بم معطل یک امضای وزارت صمت خاک می خورند و دولتی که دستش را از گلوی صنف برنمی دارد!

  • کد خبر : 8544
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۵
خودروهایی که در بم معطل یک امضای وزارت صمت خاک می خورند و دولتی که دستش را از گلوی صنف برنمی دارد!
پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران| سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران با اشاره به وضعیت خودروهای فرسوده، آلودگی هوا و به محاق رفتنِ ایمنی و نیز با تاکید بر اینکه خودروها در بم معطل یک امضای وزارت صمت مانده اند به برهه ای از زمان اشاره می کند که مملکت بی دولت مانده بود و از قضا در همین فاصله فشارهای اداری و دولتی کاهش یافته و انجام کارها تسریع بیشتری پیدا کرده بود. به اعتقاد او واحدهای صنفی این توانمندی را دارند که بی دخالت دولت حتی از پس تحریم و سایر شرایط محدودکننده هم برآیند.

سهیل میرمهدی، رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران با توجه به شرایط موجود به خصوص وضعیت دلار، چشم انداز مثبتی را برای صنف خود متصور نیست و برآورد می کند با این اوضاع بسیاری از واحدهای صنفی به تعطیلی کشیده شوند. او با اشاره به لوازم یدکی بی کیفیت به افزایش نرخ اتوبوس و مینی بوس اشاره کرده و توضیح می دهد که چطور در عرض چند ماه از ۵ میلیارد تومان به ۹ میلیارد رسیده است.

میرمهدی درخصوص ورود اتوبوس، مینی بوس و ون توضیح می دهد که اتحادیه همه امور مربوطه را در این خصوص به انجام رسانده و با این حال این خودروها هنوز که هنوز است در بم مانده و وزارت صمت، نامه مصوب خودش را هم امضاء و اجرا نمی کند یعنی ماشین در مملکت خودمان است اما اجازه پلاک نمی دهند.

رئیس اتحادیه صنف مسافربری تهران با بیان اینکه در همه این سال ها چنین چیزی ندیده به ماشین های فرسوده، آلودگی هوا و به مخاطره افتاده ایمنی اشاره کرده و با تاکید مجدد بر اینکه خودروها معطل یک امضاء مانده اند به برهه ای از زمان اشاره می کند که مملکت بی دولت مانده بود و از قضا در همین فاصله، فشارهای اداری و دولتی کاهش یافته و انجام کارها تسریع بیشتری یافته بود. به گفته او واحدهای صنفی خود می توانند حتی از پس تحریم و سایر شرایط محدودکننده هم برآیند.

سهیل میرمهدی به فشارهای مالیاتی هم اشاره کرده و تصریح می کند که با وجود افزایش بیکاری مالیات ستانده شده نرخ صعودی قابل توجهی داشته و در کنار آن افزایش قیمت دلار به طرز شگرفی بر افزایش قیمت خودرو تاثیرگذار بوده است.

 

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=8544
  • نویسنده : کیانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 40 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.