• امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
کل اخبار 1188اخبار امروز : 2

اطلاعیه ها

برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود تولید نان با کیفیت نیازمند فرهنگ‌سازی و ایجاد مشوق است کاهش اختلافات و کلاهبرداری‌ها با ثبت معاملات اموال غیرمنقول در سامانه کاتب ۵۱ درصد از سهام شرکت‌های خودروساز داخلی در اختیار آقازاده‎هاست!/ ثبت نام های خودرو جز سرگرمی، نتیجه‌ای به همراه ندارد سهم صنعت چاپ در ارزش‌افزوده صادراتی کشور بسیار بالاتر از صادرات مستقیم آن است

7
هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا از نگاه رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران:

یک آوردگاه تخصصی در راستای پیشرفت و توسعه/ ارز را در حوزه کاغذ تک نرخی کنید/ توانستیم ضریب مالیاتی را کاهش دهیم

  • کد خبر : 5050
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
یک آوردگاه تخصصی در راستای پیشرفت و توسعه/ ارز را در حوزه کاغذ تک نرخی کنید/ توانستیم ضریب مالیاتی را کاهش دهیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران ضمن تاکید بر برگزاری موفق نمایشگاه اظهار امیدواری کرد که همه ساله شاهد رونق هرچه بیشتر این آوردگاه تخصصی باشیم. حمید نیکدل به برخی دستاوردهای اتحادیه در راستای کاهش ضرایب مالیاتی و تلاش های آینده آن در راستای تک نرخی کردن ارز هم اشاره کرد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران ضمن اشاره به برگزاری شایسته هفتمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا از حمایت همه‌جانبه این اتحادیه از این آوردگاه تخصصی سخن گفت.

به گفته حمید نیکدل، هفتمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا با حضور باشکوه تولیدکنندگان و واردکنندگان این صنعت و با وجود شرایط کنونی در اقتصاد کشور به بهترین نحو برگزار شد. از سوی دیگر نیکدل، تاکید کرده که امسال شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان نیز بوده اند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران تاکید کرد که یکی از موضوعات قابل‌توجه در برگزاری نمایشگاه امسال، غرفه‌سازی‌های باشکوه و استانداردی بود که نشان از توجه غرفه‌گذاران به برگزاری هرچه بهتر این رویداد داشت.

نیکدل ضمن تاکید بر برگزاری موفق نمایشگاه اظهار امیدواری کرد که همه ساله شاهد رونق هرچه بیشتر این آوردگاه تخصصی باشیم.

او  با اشاره به رونق غرفه اتحادیه صنف کاغذ و مقوا در آوردگاه هفتم کاغذ و مقوا، تصریح کرد که «در این آوردگاه شاهد حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان و مصرف‌کنندگان بی‌شماری در غرفه اتحادیه صنف کاغذ و مقوا بودیم که موجب مباهات است.»

به گفته رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران، تلاش آن ها در اتحادیه همواره حمایت از فعالان این صنعت بوده است و درواقع هرکس که قدم مؤثر و سازنده‌ای برای رونق این صنف بردارد موردتوجه و حمایت قرار می‌گیرد.

اما بنا به اظهارات نیکدل، از آنجا که نمایشگاه کاغذ و مقوا تنها نمایشگاه تخصصی در این عرصه و محفلی برای برقراری ارتباطات مؤثر و تبادلات تجاری است، قطعاً یکی از عرصه‌هایی است که به آن توجه ویژه‌ای خواهد شد و به همین علت نیز اتحادیه هرساله در آن شرکت می کند.

او  در ادامه درباره فعالیت‌های اتحادیه صنف کاغذ و مقوا گفت که «ما از روزی که آمدیم بیشترین تلاشمان معطوف به حوزه مالیات بوده است که خوشبختانه با تعاملاتی که با اداره دارایی داشتیم توانستیم ضریب مالیاتی را یک‌ونیم درصد کاهش بدهیم؛ البته ما به این مقدار قانع نشدیم و با بیان نرخ سودهایی که در حوزه عمده‌فروشی و خرده‌فروشی وجود دارد تلاش داریم که این نرخ را بازهم کم کنیم تا به این شکل اعضا بتوانند کسب‌وکارشان را انجام بدهند و با نشستن پول در حسابشان بدون نیاز به چک به فعالیت‌های تجاری خود بپردازند. قطعاً اگر فعالان این صنعت بدانند مالیات‌هایشان برحق است به‌صورت شفاف‌تری هم کار خواهند کرد.»

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای تهران در ادامه با اشاره به تشکیل دولت جدید، انتظار فعالان صنعت کاغذ و مقوا  را تک‌نرخی شدن ارز به‌ویژه در حوزه کاغذ دانست چراکه کاغذ جزو کالاهای اساسی به شمار می‌آید و هرچه که در کشور تولید می‌شود یکسر آن به کاغذ برمی‌گردد؛ بنابراین بهترین اتفاق برای ما تک‌نرخی شدن ارز به‌منظور فعالیت‌های تجاری و تولیدی است.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.