• امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
کل اخبار 1303اخبار امروز : 5

اطلاعیه ها

چرخه آسیب مالی شادآباد زنجیره ای دوتا سه هزار نفریست!/ برآورد خسارتِ حداقل ۴۰۰ میلیارد تومانی با توان و آبروی صنوف شادآباد را دوباره می سازیم/ فوریت تشکیل کارگروه اتاق اصناف تهران متشکل از روسای اتحادیه ها و نمایندگان بازار شادآباد پشت بام خوابی را تکذیب می کنم/ قشر آسیب پذیر از رده تامین خانه خارج شده/ اجاره نشینی اتباع در شمار بالا و ایجاد مزاحمت برای همسایه ها مورد تائید ما نیست نوع ادبیاتِ شما توهین آمیز و سامانه تان متخلف است/ آقایان فکر می کنند تنها کار اتحادیه ها، دریافت حق عضویت است!/ لطفا بگویید پول هایی که می گیرید، دقیقا کجا خرج می شود؟ تا انتها با شما هستیم آیا مقصران واقعی محاکمه خواهند شد؟!/ وقتی رویه نظارت را از دست اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف خارج می کنند شبهات سامانه نوین اصناف باید رفع شوند حضور میدانی روسای اتحادیه های صنفی تهران در بازار سوخته شادآباد کاهش تقاضا عامل اصلی خروج بازار گوشت قرمز از مدار صعود/ بازار گوشت قرمز رونق ندارد در نانوایی‎های آزادپز فروش نان بر مبنای مکانیزم عرضه و تقاضاست/ قیمت‎گذاری اخیر ۱۰۰ درصد هزینه‎ها را پوشش نمی‎دهد توزیع روزانه میوه‌های پاییز به ۲ هزار و ۵۰۰ تن رسید/ نوسان قیمتی مرکبات را نخواهیم داشت افزایش چشمگیر قیمت طلا/ بازار طلا خالی از التهاب تقاضا و هیجانات کاذب است

2
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران:

توزیع روزانه میوه‌های پاییز به ۲ هزار و ۵۰۰ تن رسید/ نوسان قیمتی مرکبات را نخواهیم داشت

  • کد خبر : 6308
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۴۵
توزیع روزانه میوه‌های پاییز به ۲ هزار و ۵۰۰ تن رسید/ نوسان قیمتی مرکبات را نخواهیم داشت
اکبر یاوری، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران از توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن میوه‌های پاییز خبر داد و گفت: با توجه به حجم عرضه، مشکلی در نوسانات قیمت نداریم.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران گفت: بنابر آمار روزانه ۲۱ هزارتن میوه و صیفی در میدان مرکزی توزیع می‌شود که ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن مربوط به میوه‌های پاییز است.

او از کاهش ۱۰ درصدی قیمت خیار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو خیار رسمی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، خیار گلخانه ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان و خیار اصفهان ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان است.

یاوری با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز به عنوان قوت اصلی مردم تغییری نداشته است، افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی از ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، پیاز شیری ۲۰ هزارتومان، پیاز زرد ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، سیب زمینی درجه یک ۱۵ تا ۱۶ هزارتومان و ۸۰ درصد سیب زمینی ۸ تا ۱۴ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران با بیان اینکه کمبودی در عرضه میوه‌های پاییز نداریم گفت: قیمت کنونی هرکیلو نارنگی ۱۷ تا ۲۵ هزارتومان، انار ۲۰ تا ۶۰ هزارتومان، سیب درختی ۴۰ تا ۴۵ هزارتومان، مابقی سیب‌ها ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان و لیموشیرین ۲۰ تا ۴۵ هزارتومان است که برابر فاکتور با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد باید عرضه شود.

او از کاهش قیمت موز خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم واردات، قیمت موز روند کاهشی داشته است به طوریکه  قیمت هرکیلو موز اکوادور ۷۵ تا ۸۶ هزارتومان، موز فیلپین ۶۵ تا ۸۴ هزارتومان و موز هندی ۵۰ تا ۷۲ هزارتومان است.

یاوری با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرکبات نداریم، گفت: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید مرکبات با مشتقات پرتقال، نارنگی و لیموترش به ۷ تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد که در نهایت به سبب فراوانی عرضه، نوسانی در بحث قیمت‌ها نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=6308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.