• امروز : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 15 September - 2024
کل اخبار 1192اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت افت شدید قیمت خودروهای خارجی در بازار انواع شمش طلا از مالیات معاف شد چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود تولید نان با کیفیت نیازمند فرهنگ‌سازی و ایجاد مشوق است

8
در یازدهمین بازدید دوره‌ای از اتحادیه‌های صنفی تهران؛

بازدید رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه صنف عطار وسقط فروش تهران

  • کد خبر : 5197
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
بازدید رئیس اتاق اصناف تهران از اتحادیه صنف عطار وسقط فروش تهران
صبح روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با حضور در محل اتحادیه‌ صنف عطار وسقط فروش و عمده فروشان کالای دخانی، مواد شوینده و پاک کننده تهران با حسن مهری رئیس و اعضای هیات مدیره این اتحادیه دیدار و از کم و کیف اقدامات و آخرین وضعیت مسائل و مشکلات آنها مطلع شد.

حمیدرضا رستگار در این دیدار ضمن تشریح اقدامات لازم و ضروری اتحادیه‌های صنفی به ارائه نقطه‌نظرات و راهبردهای توسعه‌ای در این اتحادیه پرداخت. تلاش جهت رفع مشکلات مبتلابه اعضای اتحادیه، تبیین و تشریح مسائل مالیاتی مرتبط با اعضای اتحادیه، توجه و اهتمام نسبت به خدمات ارائه شده توسط این اتحادیه، تلاش جهت حفظ استانداردهای لازم به منظور ارائه خدمات بهینه و بهداشتی، ایجاد فرآیندهای توسعه‌محور به منظور بهره‌گیری حداکثری از درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، توجه ویژه به نظارت‌های پسینی در اتحادیه و… از جمله موضوعاتی بود که رئیس اتاق اصناف تهران بر آن‌ها تأکید داشت. رئیس اتاق اصناف همچنین بر آمادگی اتاق اصناف تهران جهت انجام امور و رویکرد یکسان نسبت به کلیه اتحادیه‌های صنفی و… تاکید کرد.

رستگار همچنین بر همراهی و مساعدت همه‌جانبه اتاق اصناف تهران با اتحادیه‌های تابعه به عنوان ارکان اصلی اتاق اصناف تهران تأکید داشته و تنها راه بهبود وضعیت اصناف پایتخت را در گرو هم‌افزایی و تجمیع ظرفیت‌های موجود در ساختارهای صنفی تهران دانست.

در بخش دیگری از این نشست، حسن مهری رئیس اتحادیه صنف عطار وسقط فروش و عمده فروشان کالای دخانی ،مواد شوینده و پاک کننده تهران به بیان وضعیت، مشکلات و معضلات فراروی این صنف پرداخت.

در پایان این بازدید رئیس اتاق اصناف تهران ضمن سرکشی به بخش‌های مختلف اتحادیه با پرسنل اتحادیه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرده و با روند اجرایی و عملیاتی فعالیت‌های اتحادیه صنف عطار وسقط فروش و عمده فروشان کالای دخانی ،مواد شوینده و پاک کننده تهران آشنا شد.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5197
  • نویسنده : زرین کلاه
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران
  • 118 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.