• امروز : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 15 September - 2024
کل اخبار 1192اخبار امروز : 0

اطلاعیه ها

نانوایان شهر ناراضی اند/ تعیین نرخ با تاخیر چهارساله به هیچ وجه، پاسخگوی هزینه ها نیست/ دولت مشکل نان را ریشه ای حل کند افزایش بی سابقه اونس جهانی طلا/ بالا رفتن قیمت ها در بازار داخلی برخی ادارات مالیاتی خلاف بخشنامه دولت عمل کردند/ وعده بخشودگی جرایم مالیاتی چه شد؟ از تمهیدات لازم برای قطع گاز تا رسیدگی به اتباع و تلاش برای ساخت شهرک چاپ برای اعضایی که هنوز مجوز کسب دریافت نکرده اند، امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد کمبود شکر معضل جدیدِ سوپرمارکت داران تهران/ هم شکر را با قیمت بالا تهیه کرده و هم مشمول جریمه بازرسان می شوند! جشنواره ضرباهنگ چاپ نماد تبلور وحدت ملی است/ افتخار می کنم که خادم چنین صنفی هستم در برگزاری جشنواره ها حامی صنوف هستیم/ امیدواریم جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برای همه صنوف تکرار شود استقبال گسترده از چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ روپوش مدارس در دستانِ مافیای تهران فروش با تهدیدِ خارج شدن از گارانتی/ در ایران خودرو چه خبر است؟ هشدار جدی در مورد کالاهای تقلبی و غیر استاندارد؛ خطرِ مرگ مشاورین املاکی که معاملات خود را در سامانه کاتب ثبت نکنند، متخلف شناخته می شوند زخم خورده سراهای ایرانی و نمایشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار شد هفتمین جلسه کارگروه تخصصیِ طلا و جواهر برای نخستین بار در تاریخِ اصناف و بازار، ضرایب مالیاتی کاهش یافت افت شدید قیمت خودروهای خارجی در بازار انواع شمش طلا از مالیات معاف شد چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود تولید نان با کیفیت نیازمند فرهنگ‌سازی و ایجاد مشوق است

4
رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‎دوز تهران:

ایران در رده دوازدهم تولیدکنندگانِ کفش دنیا/ یازدهمین نمایشگاه بین المللی، کیف، کفش چرم و صنایع وابسته برگزار می‎شود

  • کد خبر : 5290
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
ایران در رده دوازدهم تولیدکنندگانِ کفش دنیا/ یازدهمین نمایشگاه بین المللی، کیف، کفش چرم و صنایع وابسته برگزار می‎شود
رسول شجری، رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‎دوز تهران گفت: در سال‎های اخیر توانستیم جزو ۱۲ تولیدکننده انواع کفش در دنیا قرار بگیریم.
 رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‎دوز تهران در نشست خبری و مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته ( امپکس ۱۳ ) گفت: در مصرف محصولات چرمی نیز جزو ۲۰ کشور  نخست دنیا هستیم.
رسول شجری افزود: متوسط صادرات محصولات چرمی نیز در پنج سال اخیر، ۱۰۰ میلیون دلار ثبت شده و این در حالی است که واردات آیینه ای ( صادرات دیگر کشورها به مقصد ایران که در آمار واردات رسمی گمرک ثبت نشده) این محصولات در سال گذشته به ۴۵ میلیون دلار رسیده است.
وی گفت: اسلامشهر قطب تولید کفش ورزشی در کشور است و سالانه ۱۲۰ میلیون جفت کفش ورزشی تولید می کند و اشتغالزایی در بخش‌ کفش ورزشی به ۴۰ هزار نفر می رسد.

 رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‎دوز تهران گفت: اگر امروز چین کفش ارزان تر از ما تولید می کند به سبب وجود ماشین آلات پیشرفته است. تحریم ها و نبود ارز سبب شده که ما از تکنولوژی صنعت کیف و کفش عقب بمانیم.

نمایشگاهی با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی
رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته همچنین عنوان کرد: نمایشگاه امپکس متشکل از شش صنف، ۱۳ سال است که بصورت مستمر و بدون وقفه این نمایشگاه را در تهران برگزار کرده که ۱۱ نوبت آن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران اجرا شده است. این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان داخلی شرکت‌ها و تولیدکنندگان برخی کشور‌ها از جمله کشور‌های ایتالیا، ترکیه و چین، حضور و مشارکت داشته و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنرِ صنعت را ارائه خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه چند هیات تجاری خارجی از کشور‌های مختلف، بازدید خواهند داشت تا با شرکت‌های ایرانی، وارد مذاکرات تجاری شوند. این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۱۴ هزار متر مربع برگزار می‌شود که در حاشیه آن، چندین نشست و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، متخصصان و صاحبان صنایع مرتبط کشور برگزار خواهد شد.
شجری تصریح کرد: البته این نمایشگاه، کاملا به صورت تخصصی و با حضور فعالان، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و متخصصان حوزه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته و کارآفرینان این حوزه برگزار می‌شود و بازدید برای عموم ندارد.
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی، کیف، کفش چرم و صنایع وابسته با حمایت اتاق اصناف تهران، اتاق اصناف ایران و همچنین با همکاری اتحادیه چرم و لوازم کفش، اتحادیه کفاشان دست دوز، اتحادیه سراجان، انجمن صنایع چرم ایران،  اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی و جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران برگزار می‌شود.
معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها و کارگاه‌های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازار‌های جدید صادراتی، ارائه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های صنعت چرم کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاورد‌های علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشور، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگو‌های موفق جهانی در عرصه صنعت چرم، فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار، مهمترین از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صنعتگران و تولیدکنندگان کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته از استان‌های مختلف کشور و دیگر کشور‌های جهان از ۲۹ مرداد تا یکم شهریور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، کیف، کفش چرم و صنایع وابسته (mpex ۱۳) گردهم می‌آیند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند.

لینک کوتاه : https://otaghasnaftehran.ir/?p=5290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.